Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (1066/1158) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Mika.T - 26.01.2023     kello on 18:14 ---... luin lisää noita korjauskirjoituksia kastuneista autoista, ja voi  ittu mitä kuttaperkkaa...

--- Lainaus päättyy ---

Pitää tietää, mihin ryhtyy. Ei kannata ostaa vanhaa ja kosteusvaurioherkäk si tunnettua, ellei tarkoitus ole korjata itse.

Kaikki ei sellaisia ole.

Mika.T:
Sitähän tässä vähän kauttarantain olen kyselly että mikä olis tunnetusti hyvä. (ja mitä todennäköisimmin kuiva) Aika hintsusti on vastauksia tullu.

Ei siinä, korjaus varmaan onnistuu omasta takaa mutta ei ole kyllä mielenkiintoa laittaa 20-30tonnia autoon jota pitää alkaa korjaamaan.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Mika.T - 26.01.2023     kello on 20:58 ---Sitähän tässä vähän kauttarantain olen kyselly että mikä olis tunnetusti hyvä. (ja mitä todennäköisimmin kuiva)

--- Lainaus päättyy ---

Ne, missä ei ole seinissä styroxia ja puurimoja.

Alan:
Mikalle vastaten.

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.01.2023     kello on 08:16 ---Ne, missä ei ole seinissä styroxia ja puurimoja.

--- Lainaus päättyy ---

Vaan uretaania puristettuna alumiinin ja sisälevyn väliin Ei ime vettä eli kastu, jos saumat ja läpiviennit vaan on ehjät.

Hymer vuodesta 1978 (hae googlella Hymer PUAL). En muista, mistä asti joissain muissakin merkeissä.

Tepikka:
LMC sama rakenne. Tehdas antaa 12v tiiveystakuun. Lasikuitu perä, katto, keula ja myös pohja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View