Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 15.01.2023 kello on 20:51 ---Mahtaako pitää ilmoitettu omamassa paikkansa jos vaakalle ajaisi, alle 3000kg kun kyseessä kuitenkin 7m auto ::)
https://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/scandinavian/1605531
--- Lainaus päättyy ---
Voisi olla uskottava kun se on aivan tyhjä. Ilman niitä varusteita, joita kerrotaan Suomen ensikatsastuksessa vaadittavan, ja kuljettajaa. Jopa p-ainetankki lähes tyhjänä.
Mun Atriani on 697 pitkä ja paino rekisterissä 2876 punnittu paino oli alle 2900, en vaan muista oliko siinä minun paino mukana, mutta muuten auto tyhjänä.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.01.2023 kello on 21:22 ---Voisi olla uskottava kun se on aivan tyhjä. Ilman niitä varusteita, joita kerrotaan Suomen ensikatsastuksessa vaadittavan, ja kuljettajaa. Jopa p-ainetankki lähes tyhjänä.
Mun Atriani on 697 pitkä ja paino rekisterissä 2876 punnittu paino oli alle 2900, en vaan muista oliko siinä minun paino mukana, mutta muuten auto tyhjänä.
--- Lainaus päättyy ---
- sillä vaan kun oma 7m alkoviauto ja siinä omamassa paperilla karvan auki 3400kg.
Ei ole tarkalla vaa'alla punnittu, täytyisi joskus jäydä....
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 15.01.2023 kello on 22:12 ---- sillä vaan kun oma 7m alkoviauto ja siinä omamassa paperilla karvan auki 3400kg.
Ei ole tarkalla vaa'alla punnittu, täytyisi joskus jäydä....
--- Lainaus päättyy ---
Mun 7m adria painoi aikanaan täysillä tankeilla ja kaikilla kamoilla (2kpl polkupyörä, markiisi ja kaapissa kristalli lasit) 3460kg,. Niin kuskin kera. Viidelle rekisteröity.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 16.01.2023 kello on 09:04 ---Mun 7m adria painoi aikanaan täysillä tankeilla ja kaikilla kamoilla (2kpl polkupyörä, markiisi ja kaapissa kristalli lasit) 3460kg,. Niin kuskin kera.
--- Lainaus päättyy ---
Pääsit aina ykkösluokan matkalle!
Laaga:
https://www.knaus.com/fi-fi/cuv/tourer-cuv/highlights/ Tässä Knaus WV pohjainen uutuus malli, mahtaako mennä Suomen lain mukaan m-autoksi?
Tuosta Youtube videosta näkee tuon uutuuden erikoisuuden.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta