Sivuja:
Toiminto
  • #5311 kirjoittanut Hesus 11 Jan 2023
  • jotenkin tuli ilmoituksesta sellainen ajatus, että toivoo että joku caravanliike soittaa ja pyytää töihin... Oli ainakin niin paljon kaikkea turhaa kerrottu(lähinnä myyjästä itsestään) mikä ei liittynyt tuohon autoon mitenkään.

  • #5312 kirjoittanut Kosmic 11 Jan 2023
  • jotenkin tuli ilmoituksesta sellainen ajatus, että toivoo että joku caravanliike soittaa ja pyytää töihin... Oli ainakin niin paljon kaikkea turhaa kerrottu(lähinnä myyjästä itsestään) mikä ei liittynyt tuohon autoon mitenkään.
    Juurikin niin. Ihan kuin joku pohjanmaalainen ylimielinen automyyjä.
  • #5313 kirjoittanut kimi 11 Jan 2023
  • Nuo kehut omista myyntitaidoista ja historiatiedot aiemmin omistetuista kulkimista ei ainakaan minusta kuulu ilmoitukseen. Vielä kun kertoi tehneensä tilin noilla aikaisemmilla
  • #5314 kirjoittanut Hesus 11 Jan 2023
  • Nuo kehut omista myyntitaidoista ja historiatiedot aiemmin omistetuista kulkimista ei ainakaan minusta kuulu ilmoitukseen. Vielä kun kertoi tehneensä tilin noilla aikaisemmilla

    voi siinä verottajakin pian herätä kun tarpeeksi rehvastelee myyntitaidoillaan ja -voitoillaan ;)

    (toki en minä tiedä onko voitoista verot maksanut, mutta aika kova epäilys jos yksityisenä kauppaa käydään)
  • #5315 kirjoittanut Ducaatti 15 Jan 2023
  • Mahtaako pitää ilmoitettu omamassa paikkansa jos vaakalle ajaisi, alle 3000kg kun kyseessä kuitenkin 7m auto ::)

    https://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/scandinavian/1605531
  • #5316 kirjoittanut seppoko 15 Jan 2023
  • Mahtaako pitää ilmoitettu omamassa paikkansa jos vaakalle ajaisi, alle 3000kg kun kyseessä kuitenkin 7m auto ::)

    https://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/scandinavian/1605531

    Voisi olla uskottava kun se on aivan tyhjä. Ilman niitä varusteita, joita kerrotaan Suomen ensikatsastuksessa vaadittavan, ja kuljettajaa. Jopa p-ainetankki lähes tyhjänä.

    Mun Atriani on 697 pitkä ja paino rekisterissä 2876 punnittu paino oli alle 2900, en vaan muista oliko siinä minun paino mukana, mutta muuten auto  tyhjänä.
  • #5317 kirjoittanut Ducaatti 15 Jan 2023
  • Voisi olla uskottava kun se on aivan tyhjä. Ilman niitä varusteita, joita kerrotaan Suomen ensikatsastuksessa vaadittavan, ja kuljettajaa. Jopa p-ainetankki lähes tyhjänä.

    Mun Atriani on 697 pitkä ja paino rekisterissä 2876 punnittu paino oli alle 2900, en vaan muista oliko siinä minun paino mukana, mutta muuten auto  tyhjänä.

    -  sillä vaan kun oma 7m  alkoviauto ja siinä omamassa paperilla karvan auki 3400kg.
    Ei ole tarkalla vaa'alla punnittu, täytyisi joskus jäydä....
  • #5318 kirjoittanut Arska 16 Jan 2023
  • -  sillä vaan kun oma 7m  alkoviauto ja siinä omamassa paperilla karvan auki 3400kg.
    Ei ole tarkalla vaa'alla punnittu, täytyisi joskus jäydä....
    Mun 7m adria painoi aikanaan täysillä tankeilla ja kaikilla kamoilla (2kpl polkupyörä, markiisi ja kaapissa kristalli lasit) 3460kg,. Niin kuskin kera. Viidelle rekisteröity.
  • #5319 kirjoittanut tsahkali 16 Jan 2023
  • Mun 7m adria painoi aikanaan täysillä tankeilla ja kaikilla kamoilla (2kpl polkupyörä, markiisi ja kaapissa kristalli lasit) 3460kg,. Niin kuskin kera.

    Pääsit aina ykkösluokan matkalle!
  • #5320 kirjoittanut Laaga 21 Jan 2023
  • https://www.knaus.com/fi-fi/cuv/tourer-cuv/highlights/   Tässä Knaus WV pohjainen uutuus malli, mahtaako mennä Suomen lain mukaan m-autoksi?
    Tuosta Youtube videosta näkee tuon uutuuden erikoisuuden.
  • #5321 kirjoittanut Mika.T 21 Jan 2023
  • https://www.nettikaravaani.com/burstner/t-star-695/1604697

    Tämä se ei jätä rauhaan.

    Onkohan minkälainen purkuoperaatio edessä jos alkaa uusimaan tuota takatallin pohjaa? Vai antaako kesähelteiden kuivata ja sitten kyllästää se jollaki kunnon myrkyllä.
    Oletettavasti takarenkaista lentäny p*ska kostuttanu tuon, mutta kuinka pahassa kunnossa se on, onkin sitten arvotus.
    Kiva ois päästä alta kurkkimaan.

    Ja kallishan tuo on jos sitä heti pitää alkaa parsimaan...

    Painojen puolesta taitaa olla yksin reissaavalle sopiva kun kantavuutta ei näytä paljoa olevan.




    Rinta-joupin sivulta löyty

  • #5322 kirjoittanut Mika.T 25 Jan 2023
  • https://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/316-cdi-w903/1588415

    Mitä raati on mieltä? onko 20vuotta vanhasta mersusta 30000euroa vielä käypä hinta?
    Omasta mielestä tuntuu aika p¤&kl arvokkaalta vaikkakin vähän ajettu ja tuplapohja auto eikä tuo euramobil viissin ihan halppismerkki ole.

    Onko noissakin pohja vaneria? (luin liikaa projektiosion lahovikojen korjauksia, joten tuo yllä olevan byrstnerin mietintä loppu lyhyeen)
  • #5323 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 25 Jan 2023
  • Jös kylmä pelti ohjaamo ja Truma-auto käy niin, osta pois.  Thumb
  • #5324 kirjoittanut Mika.T 26 Jan 2023
  • "kylmä" peltiohjaamo ei tuota ongelmia, sen voi eristää kuten olen tehny kolmeen itte rakennettuun matkailu sprintteriin.

    Mutta kyllä se taitaa edelleen kallistua noihin peltisiin koreihin, luin lisää noita korjauskirjoituksia kastuneista autoista, ja voi  ittu mitä kuttaperkkaa...
  • #5325 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 26 Jan 2023
  • "kylmä" peltiohjaamo ei tuota ongelmia, sen voi eristää kuten olen tehny kolmeen itte rakennettuun matkailu sprintteriin.

    Mutta kyllä se taitaa edelleen kallistua noihin peltisiin koreihin, luin lisää noita korjauskirjoituksia kastuneista autoista, ja voi  ittu mitä kuttaperkkaa...

    Aivan. No, tee niin.
Sivuja:
Toiminto