Ongelma, mitä pitää myös ajatella, on miten tuollaisen saa kohtuulliseen hintaan myytyä eteenpäin aikanaan.
Jos ostaa jotain, miksi pitäisi heti ajatella sen myyntiä?
Ongelma, mitä pitää myös ajatella, on miten tuollaisen saa kohtuulliseen hintaan myytyä eteenpäin aikanaan. Jos ostaa jotain, miksi pitäisi heti ajatella sen myyntiä? Pakko oli pilkkua viilata , ei 508 vaan 614Hyvä että viilasit, minusta nuo kaikki vanhat mersunromut on 508:n näköisiä edit: lukihan siinä rapakaaressa 614 D Hyvä että viilasit, minusta nuo kaikki vanhat mersunromut on 508:n näköisiä Hyvä että viilasit, minusta nuo kaikki vanhat mersunromut on 508:n näköisiäMutta oliko sekään oikein kirjoitettu...? Kauppa on myyjän ja ostajan välinen sopimus.
Kummankin mielestä tuote ja siitä saatu korvaus on hyväksyttävä. Jos tuote tai korvaus ei jompaakumpaa osapuolta tyydytä, ei sopimusta, kauppaa, synny. Ja samanlaisia penkalle hyökkääjiä kun ransut. Ei jatkoon. Ransu on hyvä ajaa, Viiattiakin parempi. Ransu on hyvä ajaa, Viiattiakin parempi.Tarkoitin niitä 70-80 luvun ransuja
https://www.nettikaravaani.com/niesmann-bischoff/flair-8000i/1605571
Ken ymmärtää, hakekoon pois. https://www.nettikaravaani.com/niesmann-bischoff/flair-8000i/1605571Oikeesti mun mielestä toi on ruma, ja liian pienikin mun tarpeisiin Speksit (integroitu, takaveto, Alde) kunnossa, mutta niin pitkä, ettei mahdu pihaan. Isot autot ovat vaikeita myydä. Taitaa tuonkin hinta olla enää 30-40% uuden hinnasta ja kuvien perusteella on ihan pakasta vedetty.
Saarekevuode sentääns💪 Uudemman Flairin ulkonäköön kestää tottua; nyt jo käy. Sillähän ei kylläkään reissata tietysti - ulkonäöllä siis. Autossa on kaikki kohdillaan👍 Vielä kun nahkajakkarat olisi
saarekevuode on jees mutta tuo wc-järjestely ei
Toinen Flair on ollut kauan myynnissä kaarinan bestiksellä, ei tunnu kelpaavan. Sen mitä näitä selvittelin aikanaan, niin Ivecon automaattien kanssa on ollut ongelmia.
Liian pitkä tuo on minullekin, enkä tykkää yksiovisuudesta. Pohjaratkaisu on kyllä mielenkiintoinen, en muista tuollaista aiemmin nähneeni tai enemmänkin ymmärtäneeni, kun aika monta ilmoitusta tuli kesällä -20 tutkittua. Jos luulee automaatin kanssa pärjäävänsä, eikä muut edellä kerrotut haittaa, niin saattaa olla hyvä kauppa. Autoa 15 vuodeksi helposti. Muutamaa tonnia pitää aina varalla laatikkoremonttia varten. Oikeesti mun mielestä toi on ruma, ja liian pienikin mun tarpeisiin Ei tuossa automaattia ole, robotti on ja sama kuin kolmen litran koneella olevassa fiatissa.
Hyvä peli kohtuu hintaan. |