Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (1037/1158) > >>

Raksaus:
Ei ole tässä varsinaisesti ollut haku päällä uuden auton suhteen. Tulipahan kuitenkin vilaistua nettikaravaania ja vähän jo alkoi lämmetä ajatukset, josko päivittäisi uudempaan korimalliin. Kilsojakin olisi, ei nyt ihan puolia vähempää, mutta kun itsellä on kohta kaksisataa tuhatta, niin tässä olisi pikkaisen päälle sata tuhatta ajettu, eli kyllä tuossa ostaisi itselle siis lisää oletettuja kilometrejäkin.

https://www.nettikaravaani.com/flair/niesmann-bischoff/1597333#show_contact

Kuvassa ei näytä olevan pöytää. Puuttuukohan tuo kokonaan. Onko kukaan sattunut käymään Lahden Rinta-Joupilla? Nykyisillä dieselin hinnoilla ei ihan hupireissukaan yhtä herkästi tee mieli tehdä kuin aiemmin. Tosin eipä tuo nyt oikeasti montaa euroa isompi hinta olisi kuin aiemmin. Henkinen kynnys on vain kasvanut.

Turhan Höpöttäjä:
Tolokku on auto.  Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.09.2022     kello on 17:46 ---Tolokku on auto.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Laita Höpö tuommoiset teipit kuin tuossa on niin kiiltää ;)

Turhan Höpöttäjä:
Aivan, uudet teipit on tarkoitus laittaa.  :D

Raksaus:
Nykyisen auton teippaamista olen kanssa itse harkinnut jo siitä asti kun se minulla on ollut. Tuo turkoosi ei vain omiin mieltymyksiin istu millään. Mutta toisaalta olen aina pohtinut sitä, että vaikuttaako tuo esim museokatsastusmahdo llisuuteen? Eihän tässä ole enää kuin viisi vuotta kun auto olisi tuohokin kelvollinen.

Alkukiima tuohon autoon on nyt vähän laskenut, mutta ehkä käyn kuitenkin katsomassa. Huomasin pari asiaa, mitkä autossa on näemmä eri tavalla kuin oletin. Eli tuossa näyttäisi olevan edelleen käsikäyttöiset nuo etuvisiirit. Oletin että ne on tässä uudemmassa korimallissa vakiona, kun ne autot mitä olen livenä käynyt ihmettelemässä niin nuo on olleet. Pieni juttu, mutta tuo käsikäyttöisyys on siinä mielessä inhottava, että siihen ei ajaessa millään kädet riitä. Kakkoskuskin hommia, jos sattuu sopivan mittainen olemaan. Toinen on ulko-ovi. Muistelen kanssa että olisi uudemmissa ollut jo paksumpi. Kun tässä ekassa on melkoinen rimpula, kun oli siihenc Cloun panssarioveen tottunut. Järeämpiä oviakin olen mielestäni jotakuinkin tämän ikäisissä nähnyt. Semmoiisia missä on myös ikkuna ja kahva ei ole tällainen ulostyöntyvä. Onkohan sekin ollut sitten lisävaruste.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View