Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (946/1158) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.03.2020     kello on 11:49 ---88 se oikean etukulman pyöreä venttiili on lämppärin imutorvi. Ei ole harmaavesiputki tuollaista eikä noin asennettu.

--- Lainaus päättyy ---
Niin vähän arvelin, mutta missäs on pako/paloilmaputki - samanlainen koksiputki/läpivienti kuin taaempana kuvassa combi C:lle. E-mallisessa ainakin mulla veneessä on vastaava..

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.03.2020     kello on 13:38 ---Niin vähän arvelin, mutta missäs on pako/paloilmaputki - samanlainen koksiputki/läpivienti kuin taaempana kuvassa combi C:lle. E-mallisessa ainakin mulla veneessä on vastaava..

--- Lainaus päättyy ---
Oisko Jemma nimisessä paikassa.
Ps mulla on jätevesisäiliön hana lämpimässä

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.03.2020     kello on 16:10 ---Oisko Jemma nimisessä paikassa.
Ps mulla on jätevesisäiliön hana lämpimässä

--- Lainaus päättyy ---
Se on samassa kohdassa kuskin puolella. Näkyy, kun katsoo sitä eka kuvaa tarkkaan. Niin on minullakin, niin osasin etsiä. Se lämppäri on ihan siinä seinän takana kuskin jaloissa.
Minusta tuo olisi kyllä hyvä vehje ja siisti. En ole aiemmin nähnytkään noin kovasti varusteltua. Takatalli on pienehkö, mutta jos se ei haittaa niin hyvä peli.
Se painokaan ei tule pienellä tallilla ihan heti vastaan.
Mulla se jätesäiliön hana on kylmässä tilassa. Tai siis se vipu, itse mekanismi varmaan siellä säiliön sisällä, joka lämmitetty.

Adrivaari:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 11.03.2020     kello on 20:46 ---Nyt löytyy varusteita... äkkiä joku tarvitsia hakeen...

https://www.nettikaravaani.com/hymer/m1/1538228

--- Lainaus päättyy ---
Poistettu myynnistä

Rauno:

--- Lainaus käyttäjältä: Adrivaari - 12.03.2020     kello on 17:21 ---Poistettu myynnistä

--- Lainaus päättyy ---

Tais mennä jo kaupaksi... kokonaispainon ois varmaan saanu nostettua 4000 kg..? Niin sitten ois kantavuuskin riittäny..

Tommonen autoleveling systeemi olisi hieno, ei tarvis kiilojen kanssa pulata..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View