Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (95/1157) > >>

Arska:
Sehän tässä on vaikeutena kun oon vasta tulossa 58 ikään,ja jos jään eläkkeelle ja niinku höpö sanoo enkeljoukko, joutunen koko päiväiseksi lastenhoitajaksi. Helpommalla töissä pääsee.

Sent from my iPad using Tapatalk

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 11.12.2015     kello on 22:00 ---Eläkkeelle päästään kerran elämässä yleensä, autoja ja matkamökkejä menee ja tulee ja jos ei miellytä aina voi vaihtaa.
Eli eläkkeelle ääni täältä.

--- Lainaus päättyy ---
Eläkkeelle jäänti kannattaa aina .
Sitä vapaa aikaa kun ei ole mihinkään hintaan ostettavissa  ^-^

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.12.2015     kello on 22:29 ---Eläkkeelle jäänti kannattaa aina .
Sitä vapaa aikaa kun ei ole mihinkään hintaan ostettavissa  ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Niin, mutta kun järki ei riitä niin en jäänyt  15 vuotta sitten enkä jää nyt, mutta jos Arska voi jäädä, niin kannatan ettei hänen tarvitse enää vaihelootijen takia olla paljua lämmittämättä lastenlapsille. ;)

Arska:
Mutta tosiaan jos haluat  5:lle rekisteröydyn uudemmam kulkimen niin alkaa olla vaihtoehdot vähissä , siis B kortilla ajettavan. Oon tässä jo kauan katsellut  muttei vaan oo löytynyt sellaista sopivaa.  Pitää olla valoisa ja akkunoita riittävästi että valoa riittää ja kesäiltaa tai aamua saa  nauttien katsella.  Mutta Adris se ole, yksi  p**ka sitä merkkiä riittää.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 11.12.2015     kello on 23:27 ---Mutta tosiaan jos haluat  5:lle rekisteröydyn uudemmam kulkimen niin alkaa olla vaihtoehdot vähissä , siis B kortilla ajettavan. Oon tässä jo kauan katsellut  muttei vaan oo löytynyt sellaista sopivaa.  Pitää olla valoisa ja akkunoita riittävästi että valoa riittää ja kesäiltaa tai aamua saa  nauttien katsella.  Mutta Adris se ole, yksi  p**ka sitä merkkiä riittää.

--- Lainaus päättyy ---

Senpä vuoksi tässä omaveikkausta taas tarkastetaan että saisi laitettua tällaisen että näkisi maisemia ^-^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View