rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)  (Luettu 1211886 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:30
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #45 : 5.01.2015 kello on 15:36 »
Aina se omamassan laskentakaava ei ole mennyt niin, että kuskille on määritelty painoa 75 kg. Muistelen, että joskus matkailuajoneuvoja punnittiin rekisteröitikatsast uksessa ilman kuskia, ilman nesteitä ja jopa ilman patjoja.

Ihmetyttää hieman tuo aikaisemmin mainitsemani Iveco: http://www.nettikaravaani.com/fendt/t-580/1419102

Sen omamassa on 3285 ja kokonaismassa 3500 kg. Kuitenkin se on rekisteröity neljälle. Kantavuutta on siis 215 kg mutta pelkät matkustajat ilman matkatavaroita 3 x 75 kg= 225 kg.  Jos painot ja henkilömäärä ilmoituksessa pitävät paikkansa, on viranomainen tehnyt virheen.

Olet aivan oikeassa, että ainakin jotkut painot ovat /c:stä.  >:(

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:00
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #46 : 5.01.2015 kello on 17:22 »
Lisää autoa viisasten ruodittavaksi.  ;)
http://www.nettikaravaani.com/hymer/b-574-25-td/1422940

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:20
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #47 : 5.01.2015 kello on 23:36 »
^

Hyväpeli, jos on kunnossa ja siisti. Jos budjetti tuo ja oltava suomiauto, niin se on siinä.  Thumb

Kattelin, että kai vessassa suihku on. Ja Truma auton kokoon nähden riittävä, mutta se taas riippuu, onko talvikäyttötarvetta .

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #48 : 6.01.2015 kello on 00:18 »
Saakos tuon ikäisiin tuulilasi-vakuutusta? Jos saa niin kantsii ottaa.....t migel

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:00
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #49 : 6.01.2015 kello on 07:16 »
Kiitoksia kommenteista.

Laitoin kyselyä myyjälle Truman tyypistä, huoltohistoriasta, talvivarusteista, eristetystä harmaavesisäiliöstä ja sähkö"patruunasta". Jäädään odottelemaan.
Käsittääkseni Hymereissä pitäisi talvivarustehommat olla kunnossa, mutta saa nähdä.  ::)

Onkos kellään kokemusta moisista autoista? Esimerkiksi ulkonäkö on muuttunut jonkin verran vuotta vanhemmasta autosta. Kulmat pyöristyneet ym.

Mitenkäs se moottori, onko se tuon ikäisessä jo aina semmoinen "optimoitava i-malli"?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:20
  • Kulkija
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #50 : 6.01.2015 kello on 10:04 »
Pitäisi olla orgilaisilla tuon mallin B Hymereitä, tai ainakin hiukan uudempia.

Mutta ei perusrakenteet ole juuri muuttuneet, tekivät kerralla hyvän jo vuosia aikaisemmin. Thumb

Integroitu lämpimämpi kuin alkovi/puoli-integroitu, sen olen päässyt kokeilemaan ihan konkreettisesti yöpymällä vastaavankokoisessa B-Hymerissä kuin oma alkoviauto on. Hyvä talvipeite paikkaa, mutta ei täysin.

Truman sähkövastus ei ole kovin tärkeä varuste, kunnon irrallinen sähkölämmitin korvaa sen hyvin. Tai jos haluaa ilmastointilaitteen laittaa, (vai oliko tuoosa) niin siinä ainakin mulla on suunnilleen samantehoinen lämmitysvastus.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:45
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #51 : 6.01.2015 kello on 18:28 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #52 : 6.01.2015 kello on 18:39 »
Jumaliste ku on komia  :D
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/l300/6953630

Jumaliste  :-\  en tiiä yrittääkö toi solikka raiskaa ton mitsukan ja mitsu alistuu tilanteessa ja toivoo pikaista kyytiä romuttajarepelle ???

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:31
  • Callengr
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #53 : 6.01.2015 kello on 18:46 »
Mitäs tuosta sit puuttuu? Toden näköisesti tarkenee pakkasella voi laittaa ruokaa on jääkaappi ym tarpeelliset.
Saattaa jotain juppi autoilijaa kyllä hymyilyttää!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #54 : 6.01.2015 kello on 18:48 »
Hintakin mielestäni linjassa siihen mitä tuo tarjoaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #55 : 6.01.2015 kello on 19:12 »
Tässäpä OIKEA merkki ja väri  Thumb
http://media1.s-nbcnews.com/j/MSNBC/UGC/Biz_Elkhart_RV/Goff_AE/090728_286436_camping_whitewater_july10-12006_ug.grid-6x2.jpg

Ja kon musta kyse niiin ikääkin kulkimesta löytyy  :-* :-*

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:57
  • viva la France
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #56 : 6.01.2015 kello on 19:16 »
Tuommoinen mitsun alustalle rakennettu miltei alkovi malli liikui vielä muutama vuosi takaperin suomalaisen herrasmiehen ajamana suomi-espanja linjalla. Auto oli aika karun näköinen ja koppi osa ilmeisesi ruotsalaisesta munavaunusta otettu mallista päätellen, mutta kuljettajalla aina kissimirri kaulassa ja prässit kunnossa. Ja jutut oli tosi hyviä, jonkun kerran ranskalaisia tummia juomia tuli hänen kanssa nautittua finnlinesin laivoilla.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #57 : 6.01.2015 kello on 19:24 »
Tuommoinen  Auto oli aika karun näköinen ja koppi osa ilmeisesi ruotsalaisesta munavaunusta otettu mallista päätellen, mutta kuljettajalla aina kissimirri kaulassa ja prässit kunnossa. Ja jutut oli tosi hyviä, jonkun kerran ranskalaisia tummia juomia tuli hänen kanssa nautittua finnlinesin laivoilla.

Eihän se kulkine kuskia huononna  :D                     Se ett huippu humoristi ja supliikki,hyvin pukeutuva ja kommee// kaunis kuski  ei tee silti myöskään kulkineesta sen hienompaa,kon se =   ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:35
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #58 : 6.01.2015 kello on 20:39 »
Eihän se kulkine kuskia huononna  :D                     Se ett huippu humoristi ja supliikki,hyvin pukeutuva ja kommee// kaunis kuski  ei tee silti myöskään kulkineesta sen hienompaa,kon se =   ;D
Kyllä kaunis kuski tekee kulkimesta monin verran hienomman....sanon mä. ;)

Itse olen koittanut löytää simppeliä pientä kahden hengen autoa yhdelle. Vielä ei vain ole löytynyt omalleni voittanutta.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
« Vastaus #59 : 7.01.2015 kello on 04:47 »