Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
megaman:
Onhan noi koomisen näköisiä. Kuin ryhävalas kottikärryn pyörillä. Tuleeko kapteenin päähine mukana?
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 17.08.2019 kello on 08:56 ---Onhan noi koomisen näköisiä. Kuin ryhävalas kottikärryn pyörillä. Tuleeko kapteenin päähine mukana?
--- Lainaus päättyy ---
Ei se tuo uudempi korimalli niin paha ole, mutta se 2000-luvun alun malli massiivisine kattopyöristyksinee n on ihme puikula.
Itse auto kelpaisi jos siinä Hubbetti olisi niin minulle hyvin.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 17.08.2019 kello on 08:56 ---Onhan noi koomisen näköisiä. Kuin ryhävalas kottikärryn pyörillä. Tuleeko kapteenin päähine mukana?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä. Mitä ökympi, sitä koomisempi - bussimitoissa oleva, akvaarioruutuinen, mutta paku/kevytkuorkkialustalla. Ne renkaat ovat aika epäsuhtaiset muihin mittoihin. Lyhyemmissä vielä kuski puolivälissä ja matalalla (nuppi juuri ikkunan alareunan yläpuolella)
Mutta tuo kasisatanen hymeri ihan sopusuhtainen. Lisäksi iättömän tyylikäs sisältä ja päältä.
Näkyy pitkäalustaisen marsun vaivoja korjattu - muuttu eleettömäksi F:kin jortaanipajalla..
hartsakoski:
Olisin valmis kestämään auton ulkonäön aiheuttaman häpeän,jos saisin tuollaisen omistukseeni ;D :laugh:
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 17.08.2019 kello on 10:55 ---Olisin valmis kestämään auton ulkonäön aiheuttaman häpeän,jos saisin tuollaisen omistukseeni ;D :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Näissä myös usein silmä vaatii tottumisrn. Kun itselläni ajatus asuntoautosta heräsi, niin mielestäni integroidut ja puoli-intehroidut näyttivät kaikki ihan hoopoilta. Tuli tutustuttua bähän eroihin ja ominaisuuksiin ja käyty kstsomassa muutamaa autoa niin jotenkin ne eivät enää niin rumilta vaikuttaneetkaan. Ja lopulta ostamani alkovin olin saman auton ollessa myynnissä syksyllä hylännyt sen rumuuden takia. Ostettuanikin pidin vielä rumana, mutta ajattelin kestäväni ulkonäköpaineet muiden ominaisuuksien takia. Lopulta sitä on oppinut jopa arvostamaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta