Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (865/1161) > >>

JariL:
Niin on.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.07.2019     kello on 17:12 ---Tänään koitoksella toinen atria, manuaali pikkukone ja 140tkm sekä kytkin kahisee  Thumbd  Kaksoismassavauhtip yörää ja asetelmaa uusiksi maksaa noin pari tonnia (kävin mersupajalla kyselemässä).
Huvittavaa kun aikani kuittipinoa selattuani oli 4000 kilsaa sitten laitettu Raahessa "laatikon lisäaine" josta laskutettu 90 €uroa..  ittu mitä ukotusta taas ja niin se on että mersut on iästä huolimatta samaa sontaa  :laugh: Ei ole taika-aine auttanut niin on laitettu näemmä romut kiertoon..

--- Lainaus päättyy ---
Kaverilla tuollainen Sprinter paku jolla ajettu 450.000 313cdi 2.7 ja oikea automaatti , ei probleemaa.

El Maco:
Eikö 2.7 oo jo 316.

Oon ajellut laina-ajokkina aika paljonkin - 04 316 alustaisella hymerillä ja kelpo vehje se oli. Jopa se sprintsift.

Toisaalta, oon korjannu edellisen kopan sprinttereitä loppuelämän tarpeiksi..

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 29.07.2019     kello on 18:56 ---Eikö 2.7 oo jo 316.

Oon ajellut laina-ajokkina aika paljonkin - 04 316 alustaisella hymerillä ja kelpo vehje se oli. Jopa se sprintsift.

Toisaalta, oon korjannu edellisen kopan sprinttereitä loppuelämän tarpeiksi..

--- Lainaus päättyy ---
Olet oikeassa  ;D Itsellä tuo 316 ja 2.7l , eikä edes ruostu kun ei mersun peltejä :)

megaman:
En ole tätä ketjua seuraillut, mutta eikös tossa ole hinta kohillaan?

https://www.tori.fi/vi/60296133.htm

Ite en ole ostamassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View