Sivuja:
Toiminto
  • #4306 kirjoittanut Oulaa 12 Jul 2019
  • Ei perskuta vie pitää alkaa osteleen tarvikkeet vaan nettikaupoista.
    Eilettäin ajelin Jyväskylän ohi ja muistin notta kaasunulosotonpikal iitin pitää hakea Jyväskaravaanista samalla Thumb
    No piti sitten pirruuttaan käydä katsomassa ku pihalla seiso niin nappeen näkönen Adria Vision 677.
    Ja voi mahoton kun teki miellyttävän vaikutuksen kun astu tupaan.
    Oli valosa,avara ja sitten niin mun mieleinen sisustusratkasu notta.
    Oikeen rupes raksuttaan notta entäs jos . No myyjäkii siihen tuli kohteliaasti ja minä sitten sanomaan mikä mulla ois vaihossa.
    Se myyjä vain katteli puijen latvoja ja alko ilmoista puheleen ja haastamaan että tupaan kahville.
    Ei varmaan halunnu pahottaa mun mieltä sanomalla että mielellään vain sulle suoraan myymällä että matkailuautoista ei saa romuutuspalkkiota vielä ::)
    Ei muuten yhtään tee oikeutta nuo poikain kuvat sille sisustukselle.
  • #4307 kirjoittanut K.E.V 12 Jul 2019
  • Ei perskuta vie pitää alkaa osteleen tarvikkeet vaan nettikaupoista.
    Eilettäin ajelin Jyväskylän ohi ja muistin notta kaasunulosotonpikal iitin pitää hakea Jyväskaravaanista samalla Thumb
    No piti sitten pirruuttaan käydä katsomassa ku pihalla seiso niin nappeen näkönen Adria Vision 677.
    Ja voi mahoton kun teki miellyttävän vaikutuksen kun astu tupaan.
    Oli valosa,avara ja sitten niin mun mieleinen sisustusratkasu notta.
    Oikeen rupes raksuttaan notta entäs jos . No myyjäkii siihen tuli kohteliaasti ja minä sitten sanomaan mikä mulla ois vaihossa.
    Se myyjä vain katteli puijen latvoja ja alko ilmoista puheleen ja haastamaan että tupaan kahville.
    Ei varmaan halunnu pahottaa mun mieltä sanomalla että mielellään vain sulle suoraan myymällä että matkailuautoista ei saa romuutuspalkkiota vielä ::)
    Ei muuten yhtään tee oikeutta nuo poikain kuvat sille sisustukselle.
    Ei ollut ammattitaitoinen myyjä.....
  • #4308 kirjoittanut jus66si 12 Jul 2019
  • Ei perskuta vie pitää alkaa osteleen tarvikkeet vaan nettikaupoista.
    Eilettäin ajelin Jyväskylän ohi ja muistin notta kaasunulosotonpikal iitin pitää hakea Jyväskaravaanista samalla Thumb
    No piti sitten pirruuttaan käydä katsomassa ku pihalla seiso niin nappeen näkönen Adria Vision 677.
    Ja voi mahoton kun teki miellyttävän vaikutuksen kun astu tupaan.
    Oli valosa,avara ja sitten niin mun mieleinen sisustusratkasu notta.
    Oikeen rupes raksuttaan notta entäs jos . No myyjäkii siihen tuli kohteliaasti ja minä sitten sanomaan mikä mulla ois vaihossa.
    Se myyjä vain katteli puijen latvoja ja alko ilmoista puheleen ja haastamaan että tupaan kahville.
    Ei varmaan halunnu pahottaa mun mieltä sanomalla että mielellään vain sulle suoraan myymällä että matkailuautoista ei saa romuutuspalkkiota vielä ::)
    Ei muuten yhtään tee oikeutta nuo poikain kuvat sille sisustukselle.

     :) Me saatiin autokuumekohtaus ja käytiin Vantaan Rinta-Joupilla eikä edes myyjää nähty. Kait ne meni pöyränalle piiloon ...
    Kun noita liikkeitä katselee, niin ensten ihmettelee, missä ne käytetyt on, (uusia kyllä on paljon)? Mutta kun avaa Nettikaravaanin, ei ihmettele. Omistajiensa pihoilla ne on. Jotain on kaupankäynnissä pielessä kun asetelma on tämä.Millä nuo liikkeet elää oikeasti?? Huolloilla ja oheistarvikkeilla ei kaksista tiliä kyllä tehdä. No eipä noita kummemmin sitten enää kateltu. Ollaan ajeltu ja mikäs siinä  on ajellessa.Omalla. Vaikuttaa siltä, että ne nykymyyntitykit istuu telemarkkinointifir mojen deskien ääressä. autokauppa on kyllä ihan deed.
  • #4309 kirjoittanut smy 22 Jul 2019
  • Tuo ei tuolla hintaa odottele kauaa ostajaansa (jos kunnossa) :
    https://m.nettikaravaani.com/dethleffs/fiat-dethleffs-a5881/1526706

    Leimaa vailla ilmeisesti ainakin pian.
  • #4310 kirjoittanut jus66si 22 Jul 2019
  • Tuo ei tuolla hintaa odottele kauaa ostajaansa (jos kunnossa) :
    https://m.nettikaravaani.com/dethleffs/fiat-dethleffs-a5881/1526706

    Leimaa vailla ilmeisesti ainakin pian.

    Nätin näkönen äkkiä katottuna. Ei ole hinnalla kyllä pilattu. :)
  • #4311 kirjoittanut Sinnipirtti 22 Jul 2019
  • On kyllä jollekki.  :o Ei vain sitä täysleveää sänkyä takana ja tai se Aldekin puuttua että itselle voisi kuvitella.

  • #4312 kirjoittanut Raksaus 23 Jul 2019
  • Tuo ei tuolla hintaa odottele kauaa ostajaansa (jos kunnossa) :
    https://m.nettikaravaani.com/dethleffs/fiat-dethleffs-a5881/1526706

    Leimaa vailla ilmeisesti ainakin pian.

    Nyt ei ainakaan linkki toimi, eli veikkauksesi taisi osua oikeaan
  • #4313 kirjoittanut Lerssinen 28 Jul 2019
  • Onko tämä kallis vai luulenko vain ?
    https://www.nettikaravaani.com/adria/mb-atria/1527077
  • #4314 kirjoittanut Hymer B 664 28 Jul 2019
  • Minun mielestä kallis vm,ajetut km,m-b lusta,
  • #4315 kirjoittanut El Maco 29 Jul 2019
  • Onko tämä kallis vai luulenko vain ?
    https://www.nettikaravaani.com/adria/mb-atria/1527077
    Kehutaan, jotta on oikia automaatti.. Mutta oliko tuon ikäiseen messeriin muuta vaihtoehtoa kuin sprintsift?
  • #4316 kirjoittanut palokurki 29 Jul 2019
  • Kehutaan, jotta on oikia automaatti.. Mutta oliko tuon ikäiseen messeriin muuta vaihtoehtoa kuin sprintsift?
    Ainakin vaihdekeppi ei näytä sprintshiftin kepiltä.
  • #4317 kirjoittanut K.E.V 29 Jul 2019
  • Kehutaan, jotta on oikia automaatti.. Mutta oliko tuon ikäiseen messeriin muuta vaihtoehtoa kuin sprintsift?
    Samanlainen oikea automaatti kuin minullakin on , ei sprinshit .
    Kepistä tuntee ja mittariston näytöstä. Jälkimmäisessä on automaatissa D , toisessa A
  • #4318 kirjoittanut Lerssinen 29 Jul 2019
  • Kehutaan, jotta on oikia automaatti.. Mutta oliko tuon ikäiseen messeriin muuta vaihtoehtoa kuin sprintsift?

    Ihan oli normi automaatti, eikä kamppeessa ruosteen (no mersu) lisäksi juuri muuta vikaa ollutkaan kuin minusta aika älytön hinta.
  • #4319 kirjoittanut El Maco 29 Jul 2019
  • Jep. Joskus moista etsiskelin niin tuntui kaikki olevan sprintsiftillä. Tosin, sekin pelasi raskaammassa matkailuautossa ihan ok.
  • #4320 kirjoittanut Lerssinen 29 Jul 2019
  • Tänään koitoksella toinen atria, manuaali pikkukone ja 140tkm sekä kytkin kahisee  Thumbd  Kaksoismassavauhtip yörää ja asetelmaa uusiksi maksaa noin pari tonnia (kävin mersupajalla kyselemässä).
    Huvittavaa kun aikani kuittipinoa selattuani oli 4000 kilsaa sitten laitettu Raahessa "laatikon lisäaine" josta laskutettu 90 €uroa..  ittu mitä ukotusta taas ja niin se on että mersut on iästä huolimatta samaa sontaa  :laugh: Ei ole taika-aine auttanut niin on laitettu näemmä romut kiertoon..
Sivuja:
Toiminto