Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (838/1161) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 31.05.2019     kello on 13:51 ---Monestikko päivässä ovesta ulos hyppäät, ne muutamat kerrat päivässä jos vaivaa, kannattaa jäädä sängyn pohjalle makaamaan, niin ei tule edes ylös nousun vaivaa  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Mitätön vastaus.   :(

Aakku:
Minä en Transporterissakaan kulje juuri koskaan kuskin ovesta...

Auto on niin pieni, että ohjaamokin on olohuonetta. Siksi kuljen aina sivuliukuoven kautta. Sisällä sitten aina sukkasillaan, tai tossut jalassa. Suuren osan ajasta olen ratin takana sukkasillaan ja jalkojen alla on pehmeä matto.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 31.05.2019     kello on 17:58 ---Minä en Transporterissakaan kulje juuri koskaan kuskin ovesta...

Auto on niin pieni, että ohjaamokin on olohuonetta. Siksi kuljen aina sivuliukuoven kautta. Sisällä sitten aina sukkasillaan, tai tossut jalassa. Suuren osan ajasta olen ratin takana sukkasillaan ja jalkojen alla on pehmeä matto.

--- Lainaus päättyy ---
Melkein samat sanat.
Sisätossut vaihdetaan asunto-osan ovella jalkaan .

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 31.05.2019     kello on 13:40 ---Minusta se harvinaisempaa että ovi uupuu.. vaikka lisävaruste se hinnastossa yleensä on.

--- Lainaus päättyy ---

Flaireissa mitä olen katsellut niin olisiko tullut vastaan yksi jossa on ollut kuskin puolella ovi. Kuopiossa taitaa olla myynnissä.

Sitä olen kullä josku miettinyt eytä mitäs sitten jos joku sankari parkkeeraa parkkipaikalla liian lähelle? Kaksi ovea ainakin tuo enemmän mahdollisuuksia.

Hymer B 664:
Se kuskin ovi lisää kulkimen hintaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View