Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 25.05.2019 kello on 14:08 ---Tuollainen korkea takatalli olisi hakusessa. Eli käytännössä poikittainen parisänky takana. Sellainen johon periaatteessa mahtuu fillarit sisälle.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota minä pelkäsinkin. ;D
Mietipä vielä, tarviikko niitä fillareita änkeä sisään ja samalla käyttää hyvä tavaratila siihen?
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.05.2019 kello on 19:44 ---Tuota minä pelkäsinkin. ;D
Mietipä vielä, tarviikko niitä fillareita änkeä sisään ja samalla käyttää hyvä tavaratila siihen?
--- Lainaus päättyy ---
Fillarit on aika kovilla tuolla auton takana vaikka peitto onkin päällä.
Joka kerta putsaus kun ottaa alas. Ketjut täynnä hiekkaa ja pölyä. Lisäksi saa olla tarkkana että ei jää sivuttaista vääntöä kun kaksi pyörää lähekkäin (menee vanteet kieroon)
Kyllä itse ottaisin mieluusti sisään tällä reilun 150tkm matkailuautokokemuk sella jossa fillarit käytännössä kokoajan auton perässä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 25.05.2019 kello on 19:47 ---Fillarit on aika kovilla tuolla auton takana vaikka peitto onkin päällä.
Joka kerta putsaus kun ottaa alas. Ketjut täynnä hiekkaa ja pölyä. Lisäksi saa olla tarkkana että ei jää sivitraista vääntöä kun kaksi pyörää lähekkäin .
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu muuten autosta.
Toiset pöllyttää kaiken peräänsä, toiset ei yhtään.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.05.2019 kello on 19:53 ---Riippuu muuten autosta.
Toiset pöllyttää kaiken peräänsä, toiset ei yhtään.
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon väitteeseen pitäisi kyllä nyt saada ihan fakta tietoa. Henkilöauto puolella kaikki ajamani pystyperäiset sotkee takapään, samoin oma matkailu kulkine sotkee takapään. Ei toki ole ollut pp. telinettä mukana.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.05.2019 kello on 19:44 ---Tuota minä pelkäsinkin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kun takatalli on tarpeeksi iso niin sinne mahtuu muutakin kuin polkupyörät.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta