Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Raksaus:
Tuollaisen Hymerin kelpuuttaisin minäkin. Ei vain mahdu millään budjettiin. Siinä ikäluokassa mitä itse Hymereistä budjetin puitteissa joudun katselemaan on takatallit vaan väärän kokoisia.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 25.05.2019 kello on 12:06 --- Siinä ikäluokassa mitä itse Hymere
istä budjetin puitteissa joudun katselemaan on takatallit vaan väärän kokoisia.
--- Lainaus päättyy ---
Mitkä ovat takatallin kriteerit?
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.05.2019 kello on 12:48 ---Mitkä ovat takatallin kriteerit?
--- Lainaus päättyy ---
Tuollainen korkea takatalli olisi hakusessa. Eli käytännössä poikittainen parisänky takana. Sellainen johon periaatteessa mahtuu fillarit sisälle.
Uudemmissahan noita vaikuttaisi olevan huomattavasti useammin, kuin tuon ikäisissä mitkä tuonne lähemmäs parin kympin hintaluokkaan tippuu.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 25.05.2019 kello on 08:42 ---https://www.nettikaravaani.com/hymer/b-664-cl-aldella/1519790
Menee nopeesti
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mennyt - silloin vuoden vaihteessa kun franksua vasta vilkuilin, muistan tämän ilmon. 8)
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.05.2019 kello on 19:08 ---Ei ole mennyt - silloin vuoden vaihteessa kun franksua vasta vilkuilin, muistan tämän ilmon. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ja torissa kanssa.
Itse olin vaihdon jo henkisesti siirtänyt tämän kauden ulkopuolelle mutta mielenkiintoinen vaihtoehto.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta