Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 21.04.2019 kello on 08:37 ---Meitä on monesti kuusi henkeä reissussa. Pakko se jonkun on ajon aikana istua siinä sohvassa. Turvavyöpaikkoja on vaan neljälle ja harvassa taitaa olla ne kulkineet, joissa kaikki mahtuis vöihin.
--- Lainaus päättyy ---
Mun nuperossa ei soffaa. 2 istuinta rinnan ja niitä 2,pöytä välissä. 5 paikkaa 3pisteen rullavöillä ja kuudennessa lantiovyö mutta se on selkä menosuuntaan. Ihan hyvä noissa istua, oletettavasti matkustaessakin. Vaikka joku aina puhuu hyymerin sohvista.
El Maco:
Mulla on turvavyöt kolmelle, neljännet saisi asennettua. Otteen mukaan paikat kuudelle.. Kiinteä punkka kahdelle, pöytäryhmään kaksi lisää ja anoppi takatalliin. Sinne menis kaksikin, mutta mulla on vain yksi anoppi.
smy:
Mulla on 6 vyöllistä istumapaikkaa ja 6 nukkumapaikkaa vaikka alle 6m auto.
No, nyt reissussa tuli kavereita kierrätettyä Saksassa niin oli istumapaikkaa käytössä Harvinaista, taitaa olla vuosia että enemmän kuin kaksi matkustanut.
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.04.2019 kello on 09:47 ---Monelleko se on rekisteröity?
On mullakin viides istuin tuossa, vaan neljälle silti vain.
--- Lainaus päättyy ---
Tjaa, en kyllä varmasti tiedä, mutta muistelen, että viidelle. Petejä pienellä jumpalla löytyy kuudelle.
Kuusi mahtuu siis kerralla istumaan. Joskus ollut tilapäisesti seitsemän kyydissä, joten yhden täytyy "tyytyä" takasängyllä köllöttelyyn.
Yleensä turvavyöpaikkoja löytyy enemmän niistä kulkimista, jossa pöydän edessä ja takana on kahden istuttava penkki. Se tietty syö tilaa joltain muulta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 21.04.2019 kello on 11:21 ---
Yleensä turvavyöpaikkoja löytyy enemmän niistä kulkimista, jossa pöydän edessä ja takana on kahden istuttava penkki. Se tietty syö tilaa joltain muulta.
--- Lainaus päättyy ---
Näitä mun versioita on myös soffalla. Jos katson sitä soffaversiota ei yhtään enempi ole tilaa kuin omassa missö 2 2:n penkkiä nenäkkäin ja pöytä välissä.
esim:
https://www.netticaravan.fi/hymer/i-575/44511
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta