Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (799/1161) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 27.03.2019     kello on 09:09 ---Menee kuitenkin sen verran yli budjetin ja kun on tullut parempia tarjouksia noista hieman pienemmistä malleista, niin ainakin lähtkökohtaisesti ensin tarkastan nuo ennen kuin lähden Rovaniemelle asti.
--- Lainaus päättyy ---

Minustakin tuntuu, että liki 35 tonnilla löytyy sinun käyttöösi sopivampia ja tuoreempia autoja. Mitä vanhempi kuljin, sitä enemmän korjattavaa niin alustassa, korissa kuin varusteissakin. Jos (tai ymmärsin kun) et itse korjauksia tee, voi tuollainen 18-vuotias auto tulla kalliiksi.

Ja siitä en sano mitään, kuinka hyvin tuollainen erillispeti-kirjoituspöytämalli vastaa tarpeitasi...  :o

ohcejohka:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.03.2019     kello on 17:51 ---Kateellisten panettelua, voi se ducaton lootakin vollottaa ja olla 5:n vikaa

--- Lainaus päättyy ---

Ducatosta kuuluu milloin mitäkin ääniä mutta kyllä se silti toimii.

Tuo ivecon perä alkaa  vollottamaan. Mutta ei aivan pienillä kilometreillä.

Raksaus:
Eilen tuli myös tarjous hieman vanhemmasta, mutta selvästi huokeammmin hinnoitellusta vaihtoehdosta. Vuosimalli oli kai 1994 Eli olisiko ihan ensimmäinen vuosi kun Flaireja on valmistettu. Mutta jos tämä yksilö on tuotu käytettynä Saksasta niin siinä kai on vaihdettu kaasupuolelta suuttimet? Miten tämä tulee ottaa huomioon autoa tarkastaessa? Jos oletus pitää paikkansa niin on hyvinkin mahdollista ettei myyjä ole edes se joka on auton tuonut ja muutoksen tehnyt. Eli mitä tuosta pitäisi ottaa huomioon.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.03.2019     kello on 17:52 ---Minustakin tuntuu, että liki 35 tonnilla löytyy sinun käyttöösi sopivampia ja tuoreempia autoja. Mitä vanhempi kuljin, sitä enemmän korjattavaa niin alustassa, korissa kuin varusteissakin. Jos (tai ymmärsin kun) et itse korjauksia tee, voi tuollainen 18-vuotias auto tulla kalliiksi.

Ja siitä en sano mitään, kuinka hyvin tuollainen erillispeti-kirjoituspöytämalli vastaa tarpeitasi...  :o

--- Lainaus päättyy ---

Erillispeti ei olisi sinänsä ongelma. Kun lapset kasvaa niin voisi olla ihan ok:kin. Mutta ei siis meille mitenkään erityisesti toivottujen listalla. Enkä varmastikkaan mielrllään siitä mitään ylimääräistä maksaisi ainakaan.

Olen käynyt katsomassa Helsinki Caravanin Flairia jossa on tuo yoimistopöytä ratkaisu. Se ei sinänsä olisi este jos auto olisi muuten juuri se, mutta kuutenkin selkeä miinus. Lisäksi tuossa Helsinki Caravanin autossa ainakaan ei ollut kuin kolmet turvavyöt ja neljättä ei ainakaan minun mielestä edes mitenkään järkevästi olisi saanut asennettua. Tästä ei meillä oltu järin innoissaan vaikka lain mukaan poikittaisella penkillä saisikin istua.

Turhan Höpöttäjä:
  ^
Siellä sohvassa on kahdet turvavyöt lisää, eli viidelle löytyy. Se on eri juttu, jos ei hyväksy kahdelle lantiovyötä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View