Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
palokurki:
Minäkin halusin autoon erillisen suihkun suihkussa käyntiä varten, mutta olen käyttänyt sitä vaan kerran neljässä vuodessa. Hyvä se on kassien säilytykseen matkan aikana ja märkien pyyhkeitten ja muiden varusteiden kuivauskaappina.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2019 kello on 12:16 ---Tällainen tieto on arvokasta. Keski-Eurooppalaisista alan lehdistä vaiko foorumeilta? Suomeksihan vastaavaa ei kerrota kuin yksilötason kokemuksina siellä, missä karavaanarit keskenään kohtaavat. Kiitos monopoliasemassa olevan Caravan-lehden, joka ei vieläkään uskalla "paskoa ilmoittajiensa pesään".
-----------
Monet käyttävät myös kulkineen suihkua, joka on WC:n kanssa samassa tilassa. Ovat priorisoineet muut asiat erillisen suihkun edelle. Se on aina tärkeää, että miettii omalla kohdalla, mikä on olennaista ja mikä ei. Ei ota muitten tarjoamia mieltymyksiä sellaisenaan. Eri asia sitten, jos joku ratkaisu on kertakaikkisen toimimaton tai huonosti suunnitteltu, ja sen saa samaan tilaan tehtyä paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti koskee myös Sunlightia siis? Kun samalta tehtaalta tulevat ja samalla rakenteella. Käsittäkseni ainoastaan sisustustyylissä on eroja.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.03.2019 kello on 13:02 ---Se erillinen suihku on hyvä varasto ajomatkalla ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se.
Yleensä sitten myös pituus ja paino kasvaa ja sitten mennäänkin jo kipurajalla.
Haapaniemen Paroni:
Meillä se on vaatekaappina. Vaunussa..
Itse olen sitä mieltä jotta suihku/wc erillään toisistaan.Saa korjata.
Adrivaari:
Pari vaunua, ja nyt tämä auto, suihku ollut aina wc kanssa sama. No vaunujen suihkut oli vähän leluja, mutta tämä viimeinen on hyvä. Kiva päästä reissussa omaan vessaan ja suihkuun. Pytty ei kastu ja lattian kuivaa Sini lattialastalla. Ei mitään ongelmia. Höyry poistuu kattoluukusta, 10minuutia ja kaikki kuivaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta