Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2019 kello on 09:42 ---Ikä- ja notkeuskysymys tuon sängyn käyttö. Vai olisiko asenne? Meillä on ollut kohta 8 vuotta samanmittainen auto neljälle. Ihmeen hyvin on pärjätty, vaikka olen sekä iso että kankea.
Takatalli on auton muuhun kokoon nähden ihan hyvä, mutta näkyyhän siinä, että auton pituus on haluttu painaa alle kuuden metrin.
Tuo on reissaavalle pariskunnalle tai yksilölle aivan mainio peli.
--- Lainaus päättyy ---
Minusta voisi joku vielä väittää, että olen 'wanha'. ;D
Hyvin silti taivun tuollaiseen sänkyyn.
Isompi takatalli vaatisi sitten myös pitemmän akselivälin.
Ja se suihku...
Kun lattialla on ritilämatto, kosteus on katsojan silmissä.
Ja ainakaan takatalliin painuvat portaat eivät häiritse wessaan menoa.
"Masi":
Säilytys tilaa todella niukasti, tahtoo kun paljon reissaa pitkiä reissuja sitä tarvita ettei tarvitse kaikkea
tiukkaan tunkea puristimen kera.
Ja kun wc ja suihku ovat pienessä ahtaassa tilassa, niin seinät, pytty sun muut on kosteat suihkun jäljltä.
Sen verran on kokemusta omasta ensimmäisestä mikä oli miltei samalla lay outilla kuin Alanilla, että toista ostaessa yksi kriteeri oli wc pysyminen kuivana.
Tietysti jos alueelta toiselle kulkee tai on peseytymättä, niin toimii, tosin tuossa caradossa tuo sängyn rappu
on aina poistettava kun wc:n oven aukaisee, pidemmän päälle tyhjä ees taas siirtely alkaa vaivata.
Ja toisaalta Carado ei ole tunnettu parhaiten vettä pitävänä kulkimena, paljon ongelmia kaikkien luukkujen ympäristössä,
sekä pohja/ seinä saumassa, varsinkin takana. Lisäksi ajohytin ja korin saumassa.
K.E.V:
Kyllä minä arvostan omassa erillistä suihkua ja wc:tä.
"Masi":
Nyt olisi Flairin hinta kohdallaan.
https://www.vanomobil.be/nl/occasie/aanbod/933/niesmannbischoff-flair-8000i-eb
Englanniksi pystyy kyselemään ;)
Turhan Höpöttäjä:
^
Ja kolmen litran ketinkikoneella. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta