Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (78/1157) > >>

reiska14:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 24.10.2015     kello on 11:12 ---https://huutokaupat.com/fi/v/213741
Tuommonen osu näyttöön selatessa nettiä

--- Lainaus päättyy ---

Sopiva hinta ilman alvia

Turhan Höpöttäjä:
Kuten aiemmin sanoin, pitempi auto menee samasta ilmareijästä kun lyhyt. Jos leveyttä tai korkeutta lisätään, silloin reikää joutuu työntämään isommaksi. Yhtä olen ihmetellyt, miten näppärä on matkailuvaunu vetoauto yhdistelmä reissatessa, kun ei sitä kukaan moiti. Mutta auta armias, jos matkailuautoon laitetaan pituuteen metri lisää, jopa muuttuu könttyräksi. On tutkittu Suomalaisen matkailijoiden eniten tykätyt matkailukohteet. Ne on marketit ja ostoskeskukset. Mikä marketti tai ostoskeskus on sellanen, mihin metriä pitempi kuljin ei sovi, kun sopii matkailuvaunu väkikin.
Vaikka olen osapäiväeläkkeellä, ei ole aikaa 300 päivää vuodessa kotona olla.  ;)
Jokkainen tyylillään. Ja jos on valinnut pienen auton, laittakkoon talveksi seisontaan, kukapa se alkaa pakkasella ulos lisätilaa virittelemään.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.10.2015     kello on 16:57 ---Kuten aiemmin sanoin, pitempi auto menee samasta ilmareijästä kun lyhyt. Jos leveyttä tai korkeutta lisätään, silloin reikää joutuu työntämään isommaksi. Yhtä olen ihmetellyt, miten näppärä on matkailuvaunu vetoauto yhdistelmä reissatessa, kun ei sitä kukaan moiti. Mutta auta armias, jos matkailuautoon laitetaan pituuteen metri lisää, jopa muuttuu könttyräksi. On tutkittu Suomalaisen matkailijoiden eniten tykätyt matkailukohteet. Ne on marketit ja ostoskeskukset. Mikä marketti tai ostoskeskus on sellanen, mihin metriä pitempi kuljin ei sovi, kun sopii matkailuvaunu väkikin.
Vaikka olen osapäiväeläkkeellä, ei ole aikaa 300 päivää vuodessa kotona olla.  ;)
Jokkainen tyylillään. Ja jos on valinnut pienen auton, laittakkoon talveksi seisontaan, kukapa se alkaa pakkasella ulos lisätilaa virittelemään.

--- Lainaus päättyy ---
Tällä lisä tilaa höpö ;) :D
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=kaasulammitin_thermalplus&gclid=Cj0KEQjw5MGxBRDiuZm2icXX2-sBEiQA619bq6Py85OkEjj-5PU2sO7FYwSiEB70SHDtaeURQkFzq-YaAmsR8P8HAQ

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.10.2015     kello on 17:08 --- Tällä lisä tilaa höpö ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Jos laitan teltan kulkimen kuppeeseen kiinni ja tuolla lämmitän. Mites sellasella kulkimella liikutaan. Pitäisi edessä ja takana kulkea auto jossa kyltti: Ylileveä kuljetus.  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.10.2015     kello on 17:13 ---Jos laitan teltan kulkimen kuppeeseen kiinni ja tuolla lämmitän. Mites sellasella kulkimella liikutaan. Pitäisi edessä ja takana kulkea auto jossa kyltti: Ylileveä kuljetus.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sää keksit ;) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View