Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (738/1161) > >>

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.12.2018     kello on 12:39 ---Kuten taas kerran sanoin, lämpimyys ei riipu pannusta, vaan kopista.
Asiaa on käsitelty monesti ja on käsiteltävä edelleen, jotta vasta-alkajat eivät luule, että maailmassa on vain yksi totuus,
tyyliin: Integroitu, Alde ja takaveto.
Täälläkin taitaa olla aika harvassa ne, jotka on yöpyneet oikeisssa pakkasissa.

--- Lainaus päättyy ---
Minun kulkine on hyvin pitkälle tuon aiemmin esitetyn Hymerin kaltainen. On integroitu ja takaveto, mutta Truman rottelo pilaa kokonaisuuden. Lämpö on epätasainen ja laite kovaääninen. Kyllä sillä Trumalla pärjää, sitä en sano, mutta Alde tuossa autossa olisi silti poikaa. Käsittääkseni integroidut Hymerit eivät ole niitä kylmimpiä koppeja. Voin vaan kuvitella, mitä olisi oleskella kovassa pakkasessa puoli-integroidussa Truma-autossa.

ohcejohka:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 23.12.2018     kello on 17:10 ---Minun kulkine on hyvin pitkälle tuon aiemmin esitetyn Hymerin kaltainen. On integroitu ja takaveto, mutta Truman rottelo pilaa kokonaisuuden. Lämpö on epätasainen ja laite kovaääninen. Kyllä sillä Trumalla pärjää, sitä en sano, mutta Alde tuossa autossa olisi silti poikaa. Käsittääkseni integroidut Hymerit eivät ole niitä kylmimpiä koppeja. Voin vaan kuvitella, mitä olisi oleskella kovassa pakkasessa puoli-integroidussa Truma-autossa.

--- Lainaus päättyy ---

Jouluvääntö tulossa  :)

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: ohcejohka - 23.12.2018     kello on 17:05 ---Nyt ollaan lähempänä oikeaa ikä/pyyntiä

--- Lainaus päättyy ---
sinun logiikalla minun pitäisi saada käytetty Ferrari käytetyn dacian hinnalla.

ohcejohka:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 23.12.2018     kello on 17:28 --- sinun logiikalla minun pitäisi saada käytetty Ferrari käytetyn dacian hinnalla.

--- Lainaus päättyy ---

Ei nyt sentään. Onhan 03:sia paljon alle kahdenkympinkin saatavilla

Aakku:
Tuossa olis tarjolla vähän vähemmän ajettu...

Mikäli joku nyt tuollaista isoa halajaa.
https://www.nettikaravaani.com/burstner/elegance/1513503

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View