Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 21.12.2018 kello on 11:43 ---Ompa paljon kilometrejä mistä saatu harvoin on ton ikäisessä . Ja missä liee kulkenut ?
--- Lainaus päättyy ---
Onhan tuo ajettu, mutta en pidä noita kilometrejä ongelmana. Pientä tekemistä tuossa on ja nuo mainitut ei kovinkaan vaikeita ole itse tehdä.
Ulkokuvat on kyllä omaa luokkaansa, myyjän ammatti näkyy selkeästi niitten laadussa
88k5:
^
Minulle tuli niistä maisemakuvista mieleen, että muistikohan mitä oli myymässä ;D Hinnasta kyllä yks kymppi uupuu.. onkohan virhe vai ostajan tilaisuus.
Naussi:
Mieluummin kilometrit, kuin lapsi/eläinperheen kausipaikka kuljin. Jossa asuinosa sikailtuna.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 21.12.2018 kello on 12:58 ---^
Minulle tuli niistä maisemakuvista mieleen, että muistikohan mitä oli myymässä ;D Hinnasta kyllä yks kymppi uupuu.. onkohan virhe vai ostajan tilaisuus.
--- Lainaus päättyy ---
Sinänsä noinkin. Elämyksiähän moni tälläkin harrastuksella hakee ja niitä nuo kuvat edustaa hyvin. Jos auto on hyvin esitelty ilmoituksessa ja se on puskuria lukuunottamatta ehjä ulkoa tuollaiset kuvat voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseen
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2018 kello on 13:23 ---Sinänsä noinkin. Elämyksiähän moni tälläkin harrastuksella hakee ja niitä nuo kuvat edustaa hyvin. Jos auto on hyvin esitelty ilmoituksessa ja se on puskuria lukuunottamatta ehjä ulkoa tuollaiset kuvat voi hyvinkin vaikuttaa ostopäätökseend
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai kukaan osta kuvien perusteella onhan se nähtävä ja koe kustakattava enne osto päätöstä . Oishan kenellä vaan myytävää valokuvia ilman tavaraa näkemättä , netti huijareita on maailma täynnä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta