Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Raksaus:
https://m.nettikaravaani.com/arto/69/1511623?vifAdCount=1&vifNav=Y
Tämä auto oli viikko sitten huutokaupat.comissa myytävänä. Olisko päättynyt nokn 13 kilon huutoon. Tunti ennen deadlinea hinta oli 9k paikkeilla. En sinänsä ihmettele että ei myyneet. Olisi silti järkevää kaikkien ajan käyttöä että jos myydään huutokaupassa lähtöhinta laitettaisiin sellaiseksi jolla kauppa myös syntyy. No eipähän harmita että saunoin tarjousten kyytäämisen sijaan.
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.11.2018 kello on 18:41 ---Palstaa lukee moni aloittelija. Joten on ajattelematonta johtaa heitä harhaan. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen tuolla kyllä pärjännyt. Tosin laavullakin. 22 asteen pakkasella oli autossa 21 lämmintä peitteet tuulilasilla etu sivuikkunoihin asti ,sivulouskuovessa ja takaikkunassa kans. Kyllä tietty vedon tunnettakin oli se on selvä. Kyseessä adria win 2004 normaalilla varustuksella.Mielu ummin tuossa nukun kun laavulla.
Onko tämä harhaanjohtamista?
Kyllä ex mersun fiiliksessäkin oli vedon tunnetta tuolla pakkasella vaikka oli primuksen vesikiertoinen lämmitys.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 17.11.2018 kello on 20:57 ---Minä olen tuolla kyllä pärjännyt. Tosin laavullakin.2004 normaalilla varustuksella.Mielu ummin tuossa nukun kun laavulla.
Onko tämä harhaanjohtamista?
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole. Jos vertaus kohtana on laavu. Luulen että kulkimen ostaja kuitenkin hakee jotakin parempaa.
Mutta on hyvä että olet tyytyväinen valintaasi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 17.11.2018 kello on 20:57 ---Minä olen tuolla kyllä pärjännyt. Tosin laavullakin. 22 asteen pakkasella oli autossa 21 lämmintä peitteet tuulilasilla etu sivuikkunoihin asti
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.11.2018 kello on 21:13 ---Ei ole. Jos vertaus kohtana on laavu. Luulen että kulkimen ostaja kuitenkin hakee jotakin parempaa.
Mutta on hyvä että olet tyytyväinen valintaasi.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä mennään taas sivuraiteelle.
Jos auto on hyvin tehty, sillä pärjää Suomen talvessa, oli ilmat millaiset tahansa.
Ja vaikka jossain harakanpesässä olisi Alde, kylmä tulee.
PS. Alkuperäinen kysymys koski kosteusvaurioita... .
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.11.2018 kello on 09:35 ---PS. Alkuperäinen kysymys koski kosteusvaurioita... .
--- Lainaus päättyy ---
Jos palataan näihin kosteusvaurioihin.. .
Ne peltikuoriset nyt on helppo tsekata eristeiden osalta. Varsinkin jos niitä ei ole.
Onko sitten joku Hymer, tai muu merkki sellainen, mikä ei periaatteessa kostu lainkaan? Peltikuorisena sekin merkki ilmeisesti on liki eristeetön.
Voiko pelkästä tuoksusta havaita kosteusvaurion, vai pitääkö olla jonkinlainen kosteusmittaus? Voiko sellaiseenkaan sitten luottaa?
Autoliikkeiden pihalla vaihturit ja ehkä uudetkin ajokit ovat paksun lumikerroksen peittämiä. Voisiko uusikin olla siten kosteusvaurioitunut?
Kun auto ostetaan, niin se on niin kallis sijoitus, että sen pitää kestää vuosia hyvin pidettynä. Mielummin vuosikymmeniä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta