Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Aakku:
Tämän näköinen oli minun eka retkuiluauto....
Tosin hieman vanhempi -60 mallia. Väri sama, mutta katto beige. Siinä oli pari pikkuikkunaa sivuilla ja leveä penkki takana. Styrox eristys ja kokolattiamatot.
Monta ratkiriemukasta reissua tuli tehtyä. Monta yötäkin tuli nukuttua siinä, vaikka mitään lämppäriä ei ollutkaan.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.09.2018 kello on 19:52 ---Tämän näköinen oli minun eka retkuiluauto....
Tosin hieman vanhempi -60 mallia. Väri sama, mutta katto beige. Siinä oli pari pikkuikkunaa sivuilla ja leveä penkki takana. Styrox eristys ja kokolattiamatot.
Monta ratkiriemukasta reissua tuli tehtyä. Monta yötäkin tuli nukuttua siinä, vaikka mitään lämppäriä ei ollutkaan.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla oli Taunus Transitissa pistelämmitin. Nestekaasulla, siinä oli kaksin kertainen "savupiippu" sisintä putkea palokaasut meni ulos, ja ulommaista pitkin tuli paloilma lämmittimeen. Sitä pystyi käyttämään vain sytytys liekillä ettei tule kuuma. Kaminan päällä oli mankan moottori, johon oli laitettu auton lämmityslaitteen metallinen siipi. Se kierrätti lämmintä kulkimessa Keitin/uuni/savustin oli "Matin ja Maijan" valmistama. Kaksi aikuista ja kaksi lasta sillä retkeili tunnelmallisesti. Sillä tuli kierrettyä Pohjois-Norjan kaikki tiet. :D
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.09.2018 kello on 20:27 ---Minulla oli Taunus Transitissa pistelämmitin. Nestekaasulla, siinä oli kaksin kertainen "savupiippu" sisintä putkea palokaasut meni ulos, ja ulommaista pitkin tuli paloilma lämmittimeen. Sitä pystyi käyttämään vain sytytys liekillä ettei tule kuuma. Kaminan päällä oli mankan moottori, johon oli laitettu auton lämmityslaitteen metallinen siipi. Se kierrätti lämmintä kulkimessa Keitin/uuni/savustin oli "Matin ja Maijan" valmistama. Kaksi aikuista ja kaksi lasta sillä retkeili tunnelmallisesti. Sillä tuli kierrettyä Pohjois-Norjan kaikki tiet. :D
--- Lainaus päättyy ---
oli kapeat tiet 70 luvulla :D
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 27.09.2018 kello on 21:05 --- oli kapeat tiet 70 luvulla :D
--- Lainaus päättyy ---
Ja kinttupolkuja lukuunottamatta teitä oli 1 kpl.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 27.09.2018 kello on 21:05 --- oli kapeat tiet 70 luvulla :D
--- Lainaus päättyy ---
Ja sorapinnalla tai rakenteilla. Kyllä siinä sai monet 65:set murskeet tampata.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta