Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (65/1157) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo -  2.10.2015     kello on 11:31 ---Näkemys tuokin, Belgiassa..... Mutta kaikki ei asu Belgiassa ...

Kuorma-autokorttia ei muutoin monikaan tarvitse ja vielä harvemmin naiset ja usein näkee naisia asuntoauton ratissa . . .

Ja ajopiirturikortin käyttöpakko / kuljettajakoulutus on ollut "jarruna" pienkuorma-autojen hankinnoissa yksityisillä / yrityksissä

Asuntoautojen kokonaispainon nosto ha kortilla olisi ollut hyvä piristysruiske harrastukselle.

--- Lainaus päättyy ---
C1 luokan kortti ei suomessakaan maksa varmasti paljon yli 1000 euroa.
Ja tuommoinen oikeasti viisi tonninen matkailu-auto on aivan eri asia kuin 3500 kg. Tosin parempi alusta on 5 tn kuin tuo rimpula 3,5 tn alustalle tehty matkailukori.
Ja jos ei tuota korttia kykene tai taidot riitä saamiseen, niin kannatta myös harkita sen matkailukorisen matkailu-auton vaihtoa vw caravel luokan retkeily-autoon aivan muiden ihmisten turvallisuuden takia.
Ja jos yksi ryhmä saa vapautuksen, on seuraava jonossa odottamassa eli tuo kokoluokan isonnus B-luokalle on loputon suo. Seuraavaksi sillä pitää sitten saada hinata iso peräkärriä ja niin edelleen...
Siinä ne on syyt. Samanlaista vinkumista oli saksassa, belgissa, hollannissa ja ranskassa aikanaan kun noita vaatimuksia kiristettiin, mutta nykyisin ovat jo sen verran valveutuneita että ajavat kortin ilman rutinoita C 1 luokkaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  2.10.2015     kello on 11:53 ---Ja jos ei tuota korttia kykene tai taidot riitä saamiseen, niin kannatta myös harkita sen matkailukorisen matkailu-auton vaihtoa vw caravel luokan retkeily-autoon aivan muiden ihmisten turvallisuuden takia.

--- Lainaus päättyy ---
.... :)

No nythän mä hokasin, miksi mulla on Caravellestä tehty retkuiluauto.
Tosin töissä on pakko välillä ajaa moduulilla ja joskus linkkaria.. :(

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.10.2015     kello on 12:07 ---.... :)

No nythän mä hokasin, miksi mulla on Caravellestä tehty retkuiluauto.
Tosin töissä on pakko välillä ajaa moduulilla ja joskus linkkaria.. :(

--- Lainaus päättyy ---
Mutta hokasit varmaan sekin että jos joskus tekee mieli isompaa matkailuvehjettä niin taidot riittää siihenkin. ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.10.2015     kello on 10:53 ---Mikään reppu. Se on ylätakomoerillisped it.

--- Lainaus päättyy ---

Jonkulaiseksi turkismuokkaamoksi minä sitä kutsun.  :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  2.10.2015     kello on 11:53 ---Ja tuommoinen oikeasti viisi tonninen matkailu-auto on aivan eri asia kuin 3500 kg. Tosin parempi alusta on 5 tn kuin tuo rimpula 3,5 tn alustalle tehty matkailukori.

--- Lainaus päättyy ---

Jaa...  onko?  Tuossa 3,5t Ransun rimpulassa on 4t alusta ja takavetoisessa taita olla se 5t. Siellä akselipainoketjussa taisi olla se taulukko, josta voi tarkistaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View