Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (619/1163) > >>

MipHe:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.08.2018     kello on 20:08 ---Mikä ettei, jos Truma ja teli/etuveto käy.

--- Lainaus päättyy ---

Trumasta eikä etuvedosta ole itsellä mitään pahaa sanottavaa, molempien kanssa päräjännyt. Takavetohan se tietysti pitäisi olla, muttei ainakaan minulla ole mikään kynnyskysymys, jos muuten on pohjaltaan ja tekniikaltaa mieluinen. En kyllä omaa Aldesta mitään kokemusta. Joten paha mennä sanomaan. Ei ole kyllä kokemusta telistäkään etuvedon kanssa. Se pitänee käydä joskus kokeilemassa, sillähän tuo selvinnee. Meillä pitäisi saada pari aikuista ja pari puudelia sopimaan kyytiin, niin jotenkin nuo teli vehkeet tulee silloin varteenotettaviksi vaihtoehdoiksi tilojensa puolesta.

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.08.2018     kello on 20:10 ---Mää olin saada jo näppylöitä, kun katselin sitä kristallikaappia... . :)

--- Lainaus päättyy ---

Kristallit heitetään mäkeen, jos emäntä antaa ;D Ne mun muoviset vodkapullot mitään helise.

smy:
Suomen talvimatkailua kun ei harrasta niin eipä juuri ole merkitystä. Kalusto käytön mukaan. Alde olisi selkeä mukavuusvaruste kyllä.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 21.08.2018     kello on 08:11 ---Psst. Sellainen 6-lasin pahvilaatikko missä saa ostaa laseja kaupasta. Siinä kulkee, ei rikkoudu.
Eikä vahingossakaan kulkimeen mitään "ristallikaappia pyörivänä ja valoilla".

--- Lainaus päättyy ---

Varmasti toimii...

Meillä kaappitila vain on pitkällä reissulla (jollaisia harvemmat tekevätkään) aina täynnä, kun mukana on neljän hengen vaatteet, tavarat ja ruuat, joten pitänee keksiä hiukan vähemmän tilaa vievä vaihtoehto. Etenkin kun ostamani viinilasit oli pakattu pelkkään pahvi"telineeseen", josta ei ole säilytykseen. Jospa nikkaroin niille ohuesta vanerista säilytysboksin, samalla kun teen vastaavan Tilleylle. Sille vielä kiinnitykset kaapiston päälle...  ;D

Turhan Höpöttäjä:

Kristallit heitetään mäkeen, jos emäntä antaa ;D Ne mun muoviset vodkapullot mitään helise.
[/quote]

Aivan, korkeintaan kuullu pieni herkullinen hölskäminen putelleistä.

"Masi":
Hyi helveta, muovipullosta jaloja juomia, kaikee se maa päällää kantaa.
Tietysti Dry votka ukot joutaa moista harrrastaa, hyi helkkari sanon vielä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View