Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (605/1163) > >>

Raksaus:
Joskus kun olen itse tiiraillut mobile.de tarjontaa niin omasn silmään on vaikuttanut että vanhemmissa autoissa ei paljon hintaeroa ole. Ehkä jopa toisinpäin. Tarjontaa on toki hyvin javarusteita en ole kovasti vertaillut kun en ole kovinkaan tosissani ollut.

El Maco:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.07.2018     kello on 08:48 ---https://www.nettikaravaani.com/lmc/liberty-690/1499927
No siittä kertomaan myyjälle paljollako tuon ostaisit ::)
Saksasta saisi samanlaisen 19,000€ jossa kaikki mausteet mukana :-X

--- Lainaus päättyy ---

Olisko laittaa linkkiä siihen saksan ajokkiin myös?

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 17.07.2018     kello on 09:25 ---Olisko laittaa linkkiä siihen saksan ajokkiin myös?

--- Lainaus päättyy ---
Tätä katsoin.
Toki pari vuotta vanhempi mutta tuskinsentää 20000 vaikuttaa hintaan tässä iässä
Ai kun siinä olisi vielä tolokumpi kulkine. Liekkö sitten miten ,toella noin vähän ajettu.
Ja tässä ei ole huppetiä sitten.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä -  7.07.2018     kello on 06:16 ---Minulla matkailuauton pituus  on 5,65 m, mutta koska leveys on 2,2 m, siis napero enkä koe sitä pieneksi taajamassa enkä maastoparkkeeraukse ssa. En mielelläni pysäköi pieneen parkkiruutuun (edes läpiajoruutuun), koska se ärsyttää muita autoilijoita.
--- Lainaus päättyy ---

Erilaiset reunapaikat ovat hyviä. Usein pystyy välttämään muiden häiritsemisen. Peräylitys nurmikolle, toisen puolen sivuylitys kanttikiven tai ajoratamaalauksen päälle. Sinulla ei paljoa ruudusta yli menekään.

Pariskunnalla on helppoa, kun lähes mikä tahansa auto on sopiva.

Viitaten nuperokuljintermiin, tässä lajissa on erilaisia järkeviksikin katsottavia tapoja toimia (niiden epämielekkäiden lisäksi). Osa keskustelijoista kiistää säännönmukaisesti omien valintojensa huonot puolet. Sellaisia kannattaa kuunnella varauksella. On taivahan tosi, että pienemmän auton kanssa joutuu tinkimään tavaramäärästä niin tilan kuin painonkin vuoksi ja isomman kanssa sopii harvempiin paikkoihin kuin pienemmän, eikä ole ajotaidosta kiinni se (jota on myös täällä säännöllisesti väitetty), ja tulee muitakin harmeja. Asumisviihtyvyys on henkilökohtainen asia ja asennekysymys. Kuukauden reissut olen toistaiseksi viihtynyt kuusimetrisessä autossa nelihenkisellä perheellä, joskin lasten kasvaessa tila käy hiljakseen ahtaammaksi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.07.2018     kello on 10:53 --- isomman kanssa sopii harvempiin paikkoihin kuin pienemmän, eikä ole ajotaidosta kiinni se (jota on myös täällä säännöllisesti väitetty),

--- Lainaus päättyy ---

Maailmalla voi tulla myös yllätyksiä.
Jos haluaa nähdä muutakin kuin moottoriteitä, Michelinin karttakirja on verraton.
Voi edes yrittää katsoa, ettei matkalla ole liian kapeita/matalia kohtia.
Yllätyksiä tulee silti.
Kerran olen joutunut mutkaisella kadulla 'vekslaamaan', kun ei van sopinut.
Kun katseli viereistä seinää, kovin moni ei ollut uskonut näkemäänsä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View