Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.06.2018 kello on 08:48 ---Eihän erillisvuoteissa mitään vikaa ole. Mutta matkailuautossa jos valitsee poikittaiset vuoteet taakse, on auto puoli metriä lyhempi, kuin pitkittäisvuoteilla (erillis vuoteilla).
--- Lainaus päättyy ---
Siellä maantien varressa on tolppia joissa on joskus jonnekkin matkaa jopa 1200 km eli kyllä sinne se puoli metriä pitempi sopii ;)
smy:
Itsellä iski vähän lämpöä tämmöiseen (ei takaveto, väärä merkki ja ilmalämmitys. Jääkaappikin alhaalla)
https://m.nettikaravaani.com/burstner/travel-van-t620/1502241
Pohjaratkaisu hyvä kompromissi. Riittävän pieni vessa. Pöytä kohtuullisen kokoinen. Erillisvuoteet. Takatalli, ei järin suuri.
Auto kohtuullisissa mitoissa.
Merkki vähän tuntematon mulle. Minkälainen seinärakenne noissa Bürstnereissa on? Onko laatu pelejä?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 30.06.2018 kello on 09:26 ---Siellä maantien varressa on tolppia joissa on joskus jonnekkin matkaa jopa 1200 km eli kyllä sinne se puoli metriä pitempi sopii ;)
--- Lainaus päättyy ---
Voe tokkiisa, soppiipa hyvinkin. Ajatteleppa kun nuperokulkimen immeiset itkee kuinka hankala on "riittävän" kokoinen auto. Sitten ne vasta itkisi jos se on vielä puoli metriä pitempi. ;D
Joko:
Sielä se rapido minua yhä edelleen odottelee https://m.nettikaravaani.com/rapido/992m/1489603?vifAdCount=14&vifNav=Y
Kun tuohon ekaa kertaa "ihastuin" niin pyynti oli 72 eli oikeassa oon että aivan liikaa. Syksyllä jos on vielä niin ajan nykyisen yhdistelmän pihaan ja tarjoan 25 ke väliä ;D
Meni muuten aika korkealle hinta tuossa avk alkovi autossa missä oli nurkka tönäisty rikki. Jäin kelkasta kun 20ke meni rikki. Nousi 26 750 e hinta. Ei nyt minusta mikää edullinen enää 6 v vanha ei niinkään arvostettu merkki etuvedolla, alkovilla ja trumalla 100tkm ajettuna ja ilman renkaita (nypityt nastat alla).
palokurki:
Mukavan oloinen Rapido, jos pienehkö takatalli ei haittaa. Lukee isolla se ALDEkin heti otsikossa. Thumb
Joo, ja kohta alkaa se iänikuinen kantavuuskeskustelu .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta