Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (587/1163) > >>

"Masi":
Sen verran tuohon 4 sarja spritteriin, että siinä alustassa on AINA takana paripyörät, CoC todistuksen suurin sallittu massa on 4750 kg. Ja jos on ykköspyörillä niin on normi 3 sarjan, Coc todistuksen suurin sallittu massa on 3850 kg
Omistanut molempia vajaan kymmenkunta.
3 sarjaan saa jäykemmät jouset ja tämäkämmät iskarit, kallistuksen vakaajan saa vaihdettua jämäkämmäksi.
Nivelet ei muutu, runko ei muutu.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 20.06.2018     kello on 16:44 ---Sen verran tuohon 4 sarja spritteriin, että siinä alustassa on AINA takana paripyörät, CoC todistuksen suurin sallittu massa on 4750 kg. Ja jos on ykköspyörillä niin on normi 3 sarjan, Coc todistuksen suurin sallittu massa on 3850 kg
Omistanut molempia vajaan kymmenkunta.
3 sarjaan saa jäykemmät jouset ja tämäkämmät iskarit, kallistuksen vakaajan saa vaihdettua jämäkämmäksi.
Nivelet ei muutu, runko ei muutu.

--- Lainaus päättyy ---

Osaatko sanoa kun minulla tuo w906 data sheetissä taisi lukea vahvistetut kallistuksenvakaaja n etu/taka eli onko ne samat kun 4 sarjan vai miten monta eri versiota niistä on? Kallistuksenvakaaja n puslat ja pannat kun vaihtoi HD versioihin niin rauhoittui meno aika kummasti.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 20.06.2018     kello on 16:55 ---Osaatko sanoa kun minulla tuo w906 data sheetissä taisi lukea vahvistetut kallistuksenvakaaja n etu/taka eli onko ne samat kun 4 sarjan vai miten monta eri versiota niistä on? Kallistuksenvakaaja n puslat ja pannat kun vaihtoi HD versioihin niin rauhoittui meno aika kummasti.

--- Lainaus päättyy ---
3 sarjahan on tunnettu kiikkulautana. En ole ikinä itse nykässytkään muulla kuin läppärin näppäimillä tilauslistaan merkannut eli
ei tietoa onko samanlaiset.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 20.06.2018     kello on 16:38 ---" joskus minä vielä sen v6 moottorisen sprinterin matkamökin ostan"

--- Lainaus päättyy ---

Iliman muuta tällainen Hyymeri laitetaan heti kun sillä on hintaa alle 20K€

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.06.2018     kello on 17:24 ---Iliman muuta tällainen Hyymeri laitetaan heti kun sillä on hintaa alle 20K€

--- Lainaus päättyy ---
Pikkasen jouvut vielä ootteleen, tämä ehkä tuossa 2022-26 saat.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257847779&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.m akeId=11300&makeModelVariant1.m odelDescription=s+8&pageNumber=1&scopeId=MH&usage=USED&searchId=687c3db0-36eb-c420-b7b7-fb8cd1c173c8

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View