Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: aakoo - 12.06.2018 kello on 21:30 ---Matkailuautojen myynti-ilmoituksia seurailleena ihmetyttää ihan v tusti ettei aina ja kaikissa ole ajotilan ilmastointia ja vakionopeus-säädintä, mielestäni ne on perusvarusteita jotka ilmanmuuta valitaan kun tuollaista kulkinetta uutena ostetaan, eihän noita osteta tarpeeseen vaan koska halutaan ja ylimääräistä rahaa on.
--- Lainaus päättyy ---
Tarpeeseen ympäri vuotiseen käyttöön ainakin minä olen kulkimeni hankkinut, en pihamaalle seisomaan. Vakkaria tai ilmastointia ei kaikissa nuin vanhoissa ole, ja voihan olla että ilmoitus ontuu.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: aakoo - 12.06.2018 kello on 21:30 ---Matkailuautojen myynti-ilmoituksia seurailleena ihmetyttää ihan v tusti ettei aina ja kaikissa ole ajotilan ilmastointia ja vakionopeus-säädintä, mielestäni ne on perusvarusteita jotka ilmanmuuta valitaan kun tuollaista kulkinetta uutena ostetaan, eihän noita osteta tarpeeseen vaan koska halutaan ja ylimääräistä rahaa on.
--- Lainaus päättyy ---
Heh heh aakoo! ;)
Minulla ei ainakaan ole ylimääräistä rahaa ollut, vaan pihistämällä muusta ja säästämällä olen saanut hankittua minulle tarpeellisen retkeiluvaunun luontoharrastukseni tueksi. Muuten palaa päreet.
Ja noissa vanhemmissa l. edullisemmissa autoissa ei ole ollut ilmastointeja uutenakaan 10 - 20 vuotta sitten. Eikä pienitehoisissa moottoreissa vakionopeussäädin toimi hyvin mäkisessä maastossa.
Naussi:
--- Lainaus päättyy ---
23 vuotta sitten ajateltiin toisin. Molemmat varusteet olivat tuolloin kalliita.
Aakku:
^
Kyllä minäkin olen hieman ihmetellyt noiden varusteiden puutetta jopa aikoinaan arvokkaissa lippulaivoissa....
Vasta 10 vuotta vanhoissa ja uudemmissa alkaa löytyä nykyajan varusteita.
Omassa 21 vuotiaassa wanhus retkuiluatossanikin on jo kaksi turvatyynyä, ABS, ilmastointi, vakkari, sähköikkunat, peilinsäädöt, keskuslukot ym.
Aika uuteen Ducato malliin pitää mennä, jotta nuokin löytyy.
Oulaa:
--- Lainaus päättyy ---
Olikohan -95 vuonna Ducatoon saatavana mitenkään vakkaria?
Eppäillä sopii kun ei moottorinohjausboks ia ollut olemassakaan .
Olihan jenkkilöissä mekaanisia vakkareita kyllä mutta ei monessa Italiaanossa varmaankaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta