Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Alan:
Kyllä on normaaliin perhekäyttöön hemmetin epäkäytännöllinen juuri tuollainen takasohvallinen, kuten tuo Mobilvetta. Jos tarvii jostain syystä paljon oleskelutilaa, niin sitten. 4 henkilöä pärjää etuosan istuinryhmällä ja takana voi olla kunnon peti. Vanhanaikainen ratkaisu moinen.
Lerssinen:
Olen tässä miettinyt että miksi mulle kelpaisi liki kaikki pohjaratkaisut ja systeemit, en näe samoja ongelmia kuin muut.
Mutta hoksasin sen tässä ihan äsken, se vaunussa/autossa oleilu ei ole mulle oleellista.. Kuiva ja lämmin nukkumapaikka riittää ja päivän viihdykkeet on muualla kuin sen kopperon sisällä :)
Alan:
Siksi et tarvitse 7 metristä. Nelihenkinen perhe pärjää mainiosti kuusimetrisellä alkovilla, mutta jos mukavasti haluaa pitkän reissun tehdä niin metri lisää ei pahitteeksi. Itse tarvisin eniten kunnon säilytystiloja. Niiden kanssa joutuu nykyään hiukan säätämään. Mutta toiset asuu autossa, toiset retkeilee sillä. Siinä on asenne-ero.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.05.2018 kello on 20:23 ---Olen tässä miettinyt että miksi mulle kelpaisi liki kaikki pohjaratkaisut ja systeemit, en näe samoja ongelmia kuin muut.
Mutta hoksasin sen tässä ihan äsken, se vaunussa/autossa oleilu ei ole mulle oleellista.. Kuiva ja lämmin nukkumapaikka riittää ja päivän viihdykkeet on muualla kuin sen kopperon sisällä :)
--- Lainaus päättyy ---
Näkökohta tuokin, mitä nyt oma napa vähän vilahtaa ::) ::) Tuo on niin suhteellinen käsite kun 2 ihmistä 6 viikkoa asuu välillä kotona käymättä.
Emme mekään kulkimessa sisällä ole kuin tarvittaessa, siksi ihmettelenkin noita kaikkia hömpötyksiä. Säilytystilaa pitää olla tarpeeksi, hyvät nukkumapaikat ja varusteet jotta pärjää Minäkin meinasin ostaa helsinkikaravaanin Flairin ::) Oli valmis kauppa jo sovittu ilman kättä päälle, eli tarjous saatu. Mutt kun sillä ei mahdu jokapaikkaan missä kuljen.
Lerssinen:
Kuten sanoin niin minulle oleellista eli ihan oman navan kannalta kommentoinkin, mitä sitten ?
Varmaan tämä joskus kehittyy siihen linja-autoon tai vaihtolavakonttiin mutta toistaiseksi riittää näin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta