Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (551/1163) > >>

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.05.2018     kello on 08:08 ---Kaverilla oli teli MB matkailuauto, oli etuveto. Samalla korilla oleva on tässä Käpylässä nk ruokarekkana eli myy evästä autosta eri tapahtumissa.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä MB alusta noissa on käytössä? Itse en tiedä kuin Viton mutta se on liian kevyt. Vai onko joku raskas nelivetokuormuri mistä on otetta takaveto pois?

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.05.2018     kello on 11:06 ---Mikä MB alusta noissa on käytössä? Itse en tiedä kuin Viton mutta se on liian kevyt. Vai onko joku raskas nelivetokuormuri mistä on otetta takaveto pois?

--- Lainaus päättyy ---
En kyllä usko että on mb alustalla ja etuveto. Joku ei täsmää kyl

"Masi":
Alko tekee 3 ja 5 tn sprinterin alustoihin teliä, tosin takaveto.
Frankia ja Rmb ainakin saksalaisista käyttää. Mobilesta Frankia
5-6 tn painolla ja löytyy.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 11.05.2018     kello on 13:24 ---Alko tekee 3 ja 5 tn sprinterin alustoihin teliä, tosin takaveto.
Frankia ja Rmb ainakin saksalaisista käyttää. Mobilesta Frankia
5-6 tn painolla ja löytyy.

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoista, viitsitkö linkittää yhtäkään malliksi? Osaatko sanoa onko noissa mitään millä takimmaista akselia voidaan keventää tai saako väliin laskettua rullia pahanpaikan varalle?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.05.2018     kello on 11:06 ---Mikä MB alusta noissa on käytössä? Itse en tiedä kuin Viton mutta se on liian kevyt. Vai onko joku raskas nelivetokuormuri mistä on otetta takaveto pois?

--- Lainaus päättyy ---
MB 100 runkona, takana teli akselisto. Täytyy ottaa ruokarekasta kuva kun ohi ajaa.

edit. sama alusta

Edit 2 tässähän se. Meni täyskokoiseen asuntobussiin vaihdossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View