Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Alan:
Tuon käyttäisin vaa’alla ennen ostamista. Todellinen massa saattaa olla melko lähellä 3500 kiloa.
Eikös tuo B-kortillisten autona kuulu siihen väärässä olevan 90% nuperokulkimiin. Vai pelastaako ainoa oikea valmistaja?
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.05.2018 kello on 21:18 ---Nyt ois veljille vähän ajettu Niesmanni tarjolla: https://www.nettikaravaani.com/arto/ducato/1496427
--- Lainaus päättyy ---
Pohjaratkaisu sama kuin mun Solifer/Hymerissä. Paitsi mulla alkovi, tuo integroitu. Ja mulla kerrossängyn alapedin saa tallin käyttöön ja iso luukku kyljessä. Eli ei ollenkaan niin hyvä kun mulla. Integroitu ei tuossa taida juuri lisäarvoa antaa...
mobileman:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 1.05.2018 kello on 21:34 ---Tuo täyttäisi ainakin joitakin kriteereitäni...
Integroituakin olen katsellut, mutta pituuden rajaan 6 metriin. Tässä sellainen olisi.
Ihmetytti, missä tavaratila. Miksi ei 100km/h, vai onko siinä oikeasti Airbaggi? Miten lie lämmitys ja montakohan petipaikkaa. Tarkoittaako erillisvuoteet kerrossänkyä?
--- Lainaus päättyy ---
Eipä taida tuolla saada satasta ajella. Eikös noista tuon ikäsistä Fiateista puutu sekä airbagit että absit?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: mobileman - 1.05.2018 kello on 23:45 ---Eipä taida tuolla saada satasta ajella. Eikös noista tuon ikäsistä Fiateista puutu sekä airbagit että absit?
--- Lainaus päättyy ---
Uudessa tieliikennelaissa tuo 80km/h on esitetty poistettavaksi ja kaikilla 100km/h rajoitus. Näin muistelen lukeneeni
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: mobileman - 1.05.2018 kello on 23:45 ---Eipä taida tuolla saada satasta ajella. Eikös noista tuon ikäsistä Fiateista puutu sekä airbagit että absit?
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ilmoituksessa vain väitetään olevan ABS ja Airbag...
Jos ei nämä tiedot pidä paikkaansa, niin pitääkö muutkaan tiedot?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta