Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
kimi:
Höpö näemmä tehnyt virheostoksen ja etsii taas uutta kun jatkuvasti näitä tuo esille.
Alan:
Jos ei tykkää riittävästä tavaratilasta niin tuo on hyvä. Tavaraboksi varusteena kertoo heti, että tilapulaa on ollut.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.04.2018 kello on 12:24 ---Höpö näemmä tehnyt virheostoksen ja etsii taas uutta kun jatkuvasti näitä tuo esille.
--- Lainaus päättyy ---
Minä luulen, että hän yrittää neuvoa meitä miniautoilla kulkevia vaihtamaan ainoisiin "oikean kokoisiin ja tyyppisiin" autoihin ymmärtämättä, että kaikilla ei ole samanlaisia tarpeita kuin hänellä.
Turhan Höpöttäjä:
^
^
^
^
Onko se niin kauhean paha jos näillä sivuilla otetaan esille karavan asiaa. En laita yhtään kuljinta (alkovi, puoli-intekroitu) esille, ettei ole minun syy, kun vääriä ostoksia tulee entisten lisäksi myyntiin, kun niitä on jo pari tuhatta.
Kahtokeepa viimmeisiä monen sivun kirjoituksia, joissa samat henkilöt kirjoittaa jatkuvasti jonniin joutavia jorinoita, joilla ei karavan harrastuksen kanssa ole mitään yhteistä. Kirjoittavatkohan he samat jorinat Hieroja lehden sivuillekkin. ::)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.04.2018 kello on 13:59 ---
Onko se niin kauhean paha jos näillä sivuilla otetaan esille karavan asiaa. En laita yhtään kuljinta (alkovi, puoli-intekroitu) esille, ettei ole minun syy, kun vääriä ostoksia tulee entisten lisäksi myyntiin, kun niitä on jo pari tuhatta.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän jokainen itse päätä mikä on virheosto ja mikä ei. Tuo täysin yhdestä näkökulmasta jatkuvasti esiin tuomasi näkökanta lähinnä huvittaa, joskus vituttaakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta