Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (52/1157) > >>

Oulaa:
Tästä oppina että vain uuteen voi luottaa .
Nimimerkillä neljättä autoa tässä korjaillaan toisten jäljiltä .
Huoh! Milloinkahan se päivä tulisi että minä voisin hankkia uuden asuntoauton niin olisi siinä vähän aikaa takuu ;D.
Noo,päärahoittaja ilmoittaa sitten kun se on mahdollista .
Sitä ootellessa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.08.2015     kello on 21:48 ---Jos tämän 16 vuotiaan auton http://www.nettikaravaani.com/concorde/i-800/1441116
"ominaisuudet" ja viimeiset vuodet kiinnostaa lukekaa tämä
http://homeautontarina.blogspot.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Vai että noiden vaurioiden korjaus maksaisi BestCaravanilla vain pari tonnia? Sallikaa mun nauraa, kun puolen neliön lattian korjaus ja parin paneelin vaihto maksaa BestCaravanissa tuommoiset 6000€, niin tuo arvio on todella naurettava.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.08.2015     kello on 16:34 ---Mikä mahtaa olla tämä ketju nimeltään. Että osaan varoa.

Tietoisuuteni aiheesta on perin vaatimattomalla tasolla, mutta mahtaakohan poliisilla olla aikaa, halua, mahdollisuuksia tai edes oikeutta tutkia tuollaisia asioita rikoksina?

--- Lainaus päättyy ---
Arvaus = Kamux , ex poliisi kenen putiikki !

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.08.2015     kello on 17:19 ---Eiköhän oikeuslaitoksessa lähdetä siitä että kauppias on ammattilainen, ja ammattilainen osaa tehdä kauppakohteelle pätevän tarkistuksen ennen vaihdokiksi hyväksymistä.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä oletus pätee autokaupassa. Ja jostakin syystä autokauppiaat eivät koskaan hyvitä vaihdokista ehjän auton hintaa, joten meikäläisen omatunto ei juurikaan soimaa mikäli onnistun ujuttamaan viallisen vaihdossa. Jos seuraavat ostajaehdokkaat soittelevat minulle, pyrin kyllä kieroilmaisuin kertomaan vioista jotta vahinko ei kiertäisi sen enempää. Ei minua ole yksikään kauppias vielä oikeuteen haastanut. Ja itse ostaessani käytettyä autoa liikkeestä, soitan aina edelliselle omistajalle.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.08.2015     kello on 17:29 ---Tästä oppina että vain uuteen voi luottaa .
Nimimerkillä neljättä autoa tässä korjaillaan toisten jäljiltä .

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs korjattavaa McLouisissa on ollut ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View