Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (507/1161) > >>

smy:
Mulla alkaa nyt 10s kesä nykyisen kanssa.
Eipä se homma nyt siitä muutu mutta kerrossänkymalli ei ole ihan fiksuin mulle. Tosin sen kanssa oppinut elämään.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.04.2018     kello on 23:59 ---Samanlaisia on kaikki muut paitsi se oma uniikki lumihiutale.  :D

Se logiikka koskee muitakin. Eipä ole tarvinnut vaihtaa vielä, vaikka seitsemäs kausi starttaa kohtapuolin.

--- Lainaus päättyy ---

ei sitä myyntiä kannata pelätä. Oma kokemus on osoittanut että vaikka laitat myyntiin sen samalla hinnalla mitä itse siitä vuosia aikaisemmin on maksanut, menee kampe kaupaksi muutamassa päivässä. Jos ostaa oikeanlaista tavaraa oikeaan hintaan, on sen myyminenkin oikeaan hintaan mahdollista...

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  6.04.2018     kello on 00:37 ---Mulla alkaa nyt 10s kesä nykyisen kanssa.
Eipä se homma nyt siitä muutu mutta kerrossänkymalli ei ole ihan fiksuin mulle. Tosin sen kanssa oppinut elämään.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, paha se on viisauksia muille tyrkyttää  :P

11. vuosi starttaa kohta, viime käytöstä/reissusta kolme päivää. Perhe mahtuu (sama kokoonpano) vaikka pituus ja massa lisääntyy.  :D Kerrossänky antaa edelleen nuorisolle sen oman nurkan per nenä..

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska -  6.04.2018     kello on 08:49 ---ei sitä myyntiä kannata pelätä.
--- Lainaus päättyy ---

Ei varmaan, mutta miksi vaihtaa toimivaa? Vaihtaminen tarkoittaa vääjäämättä varustelutarvetta ja sen myötä kustannuksia, ja harvoinpa sitä halvempaan vaihdetaan. Kannattaa hankkia kerralla sopiva, niin ei tarvi myötäänsä uusia.

Catiska:
Onhan se näinkin, ja helppoa jos on jo eläkeiässä. Silloin tulevat elämäntilanteet on niin hyvin tiedossa että voi valita sellaisen millä pärjää vaihtamatta. Katsoo valmiiksi kamppeen mihin saa rollaattorihissin sun muut tarpeelliset.

Mutta nuoremmilla on hankalampaa, tai ainakin joutuu ison osan elämästä kitkuttelemaan vääränlaisella kulkineella. Ensin on vain yksi ihminen. Sitten siihen kylkeen kiilaa toinen. Kohta putkahtaa kolmas, siten neljäs jne. Ensin ne nyytit menee pienessä tilassa, siten nekin alkaa tarvita tilaa. Sitten omaa tilaa. Vaan kohta alkaa nyytit siirtyä omiin oloihin kokonaan mutta tilalle tulee karvakamuja tms.

Valitse siinä siten kulkine joka hoitaa hyvin kaikki elämäntilanteet eikä kuitenkaan pidä sisällään mitään turhaa kuten kerrossängyt silloin  kun olisi käyttöä vain yhdelle parisängylle.

Tätä ketjua olisi helppo jatkaa loputtomiin, erilaisia muuttujia on elämässä paljon. Siksi osa meistä ei osaa ostaa kerralla toimivaa vaan joudumme välillä vaihtamaan vaikka se aiheuttaisi varustelutarvetta ja sen myötä kustannuksia. Soon hyvä että jotkut osaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View