Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.08.2015 kello on 21:48 ---Jos tämän 16 vuotiaan auton http://www.nettikaravaani.com/concorde/i-800/1441116
"ominaisuudet" ja viimeiset vuodet kiinnostaa lukekaa tämä
http://homeautontarina.blogspot.fi/
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi omat ongelmat ko. liikkeen kanssa olivat huomattavasti pienemmät, vaikkakin kohtelu oli samaa tasoa.
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.08.2015 kello on 07:11 ---Lukekaa nyt hyvät ihmiset kaikki tuo juttu.
Mun mielestä kirjoittaja ja teksti sen myötä vaikuttaa vilpittömältä.
--- Lainaus päättyy ---
Minulle tuo teksti jätti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Miksi koiratkin piti tappaa homeisen auton vuoksi? Ja olen melko varma, että vanha navetta asuinpaikkana on vähintäänkin yhtä homeinen kuin Concorde-merkkinen asuntoauto.
Mutta tarinana tyypillinen homeasuntotarina. Kirjoittajan kokemus on kieltämättä aito, mutta tietyn pisteen jälkeen tämän tyyppisissä kiistoissa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset johtuvat oletetun tai todellisen homeasunnon (tai asuntoauton) myyjästä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 17.08.2015 kello on 07:48 ---Ja olen melko varma, että vanha navetta asuinpaikkana on vähintäänkin yhtä homeinen kuin Concorde-merkkinen asuntoauto.
--- Lainaus päättyy ---
Voihan se ollakin, hänellä oli vain valinta, asuako homeisessa Concordessa jossa 50k€ kiinni vai asuako hetki Uudessa a-autossa ja toimisto navetannurkassa ja voittaa tuo taistelu. Elämä on ;)
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 17.08.2015 kello on 07:48 ---Mutta tarinana tyypillinen homeasuntotarina. Kirjoittajan kokemus on kieltämättä aito, mutta tietyn pisteen jälkeen tämän tyyppisissä kiistoissa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset johtuvat oletetun tai todellisen homeasunnon (tai asuntoauton) myyjästä.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, keksitty juttuhan se oli, hallelujaa Thumbd
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.08.2015 kello on 07:52 ---Niin, keksitty juttuhan se oli, hallelujaa Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin keksitty, mutta totuuksia tuppaa olemaan aina enemmän kuin yksi. Varsinkin näissä homejutuissa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.08.2015 kello on 07:45 ---Onneksi omat ongelmat ko. liikkeen kanssa olivat huomattavasti pienemmät, vaikkakin kohtelu oli samaa tasoa.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tästä opimme...uskonto on pahaksi, siis se vääräuskoisuus. Pitäisi olla samaa pataa heidän kanssa, muuten ei kannata mennä ostoksille, itse taidan jättää tarvike ostokset tästä lähtien tekemättä Best Caravanilta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta