Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (47/1157) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.08.2015     kello on 21:48 ---Jos tämän 16 vuotiaan auton http://www.nettikaravaani.com/concorde/i-800/1441116
"ominaisuudet" ja viimeiset vuodet kiinnostaa lukekaa tämä
http://homeautontarina.blogspot.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi omat ongelmat ko. liikkeen kanssa olivat huomattavasti pienemmät, vaikkakin kohtelu oli samaa tasoa.

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.08.2015     kello on 07:11 ---Lukekaa nyt hyvät ihmiset kaikki tuo juttu.

Mun mielestä kirjoittaja ja teksti sen myötä vaikuttaa vilpittömältä.

--- Lainaus päättyy ---

Minulle tuo teksti jätti enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Miksi koiratkin piti tappaa homeisen auton vuoksi? Ja olen melko varma, että vanha navetta asuinpaikkana on vähintäänkin yhtä homeinen kuin Concorde-merkkinen asuntoauto.

Mutta tarinana tyypillinen homeasuntotarina. Kirjoittajan kokemus on kieltämättä aito, mutta tietyn pisteen jälkeen tämän tyyppisissä kiistoissa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset johtuvat oletetun tai todellisen homeasunnon (tai asuntoauton) myyjästä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 17.08.2015     kello on 07:48 ---Ja olen melko varma, että vanha navetta asuinpaikkana on vähintäänkin yhtä homeinen kuin Concorde-merkkinen asuntoauto.

--- Lainaus päättyy ---

Voihan se ollakin, hänellä oli vain valinta, asuako homeisessa Concordessa jossa 50k€ kiinni vai asuako hetki Uudessa a-autossa ja toimisto navetannurkassa ja voittaa tuo taistelu. Elämä on  ;)

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 17.08.2015     kello on 07:48 ---Mutta tarinana tyypillinen homeasuntotarina. Kirjoittajan kokemus on kieltämättä aito, mutta tietyn pisteen jälkeen tämän tyyppisissä kiistoissa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset johtuvat oletetun tai todellisen homeasunnon (tai asuntoauton) myyjästä.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, keksitty juttuhan se oli, hallelujaa Thumbd

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.08.2015     kello on 07:52 ---Niin, keksitty juttuhan se oli, hallelujaa Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin keksitty, mutta totuuksia tuppaa olemaan aina enemmän kuin yksi. Varsinkin näissä homejutuissa.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.08.2015     kello on 07:45 ---Onneksi omat ongelmat ko. liikkeen kanssa olivat huomattavasti pienemmät, vaikkakin kohtelu oli samaa tasoa.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tästä opimme...uskonto on pahaksi, siis se vääräuskoisuus. Pitäisi olla samaa pataa heidän kanssa, muuten ei kannata mennä ostoksille, itse taidan jättää tarvike ostokset tästä lähtien tekemättä Best Caravanilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View