Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 23.12.2017 kello on 23:34 ---”Clou”?? Minä löysin linkin takaa vain ihan muun merkkisen halpavankkurin kalliiseen hintaan.
--- Lainaus päättyy ---
Sai jonkun verran huomiota ilmoitukselleen! ;D
Raksaus:
Sen verran aikaa kun mitä olen itse nettikaravaania seurannut niin Cloun alta on löytynyt usein juuri näitä McLouiseja mielestäni jo useampikin. Ja kun tuolla on mainostettuna joku ihan muu merkki kun Clou niin tuntuu että aina juuri tämän merkkinen. Mistähän mahtaa johtua?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 23.12.2017 kello on 23:34 ---”Clou”?? Minä löysin linkin takaa vain ihan muun merkkisen halpavankkurin kalliiseen hintaan.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
--- Lainaus päättyy ---
No sitähän minäkin irvistelin jo alkuun ::)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 24.12.2017 kello on 08:33 ---Sen verran aikaa kun mitä olen itse nettikaravaania seurannut niin Cloun alta on löytynyt usein juuri näitä McLouiseja mielestäni jo useampikin. Ja kun tuolla on mainostettuna joku ihan muu merkki kun Clou niin tuntuu että aina juuri tämän merkkinen. Mistähän mahtaa johtua?
--- Lainaus päättyy ---
Onko siinä McLousissa jotain erikoista....?
Tuosta Clousta en kyllä tiedä mitään.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.12.2017 kello on 08:51 ---Onko siinä McLousissa jotain erikoista....?
Tuosta Clousta en kyllä tiedä mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Ääripäitä molemmat ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta