Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (434/1157) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.11.2017     kello on 14:47 ---Joko Turhan Höpöttäjä on hakenut Saksasta Flairin? Lähellä Latvian, Viron rajaa ajoi ohi vientirekisterissä oleva auto.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ja kun hankin, hankin Suomesta. Hinnat on suunnilleen samat kotomaassa ja euroopassa. Ee passoo meikäläisen ruveta hättäilemään, suurin hätä talttuu kun kurkistaa pussin pohjaa.  ;)

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.11.2017     kello on 19:48 ---Jos ajattelee kulkimien hintaeroja, niin taitaa sillä vaihdattaa remmin kertavuoteen ja vielä jää yli?

Vähän niinkuin tuo Ransun EGR.
Tuli kotiin vähän yli 70€ ja suurin osa vaihtoajasta meni siihen, kun etsin työkaluja....

--- Lainaus päättyy ---

Jos sopii kysyä, minkä vuosimallin Transit, onko etu-,vai takaveto?

Reissaaja80:
Omaan 2,8jtd koneeseen vaihdatin jakohihnan ja muut romppeet (ei vesipumppu), hinta 450 euroa. Ensin oli tarkoitus vaihtaa itse, mutta asennuksen hinta oli niin pieni, että ei kehdannut alkaa itse hommiin. Ja valtakunnallinen korjaamo kyseessä, ei mikään nyrkkipaja.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 11.11.2017     kello on 08:48 ---Omaan 2,8jtd koneeseen vaihdatin jakohihnan ja muut romppeet (ei vesipumppu), hinta 450 euroa. Ensin oli tarkoitus vaihtaa itse, mutta asennuksen hinta oli niin pieni, että ei kehdannut alkaa itse hommiin. Ja valtakunnallinen korjaamo kyseessä, ei mikään nyrkkipaja.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös siihen tipahda vielä myös korjaamo- ja varaosatakuu päälle...?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 10.11.2017     kello on 21:36 ---Jos sopii kysyä, minkä vuosimallin Transit, onko etu-,vai takaveto?

--- Lainaus päättyy ---

Siis se EGR ?
2007 2.2 xxxx, hirveesti jotain kirjaimia....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View