Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 5.10.2017 kello on 17:08 ---Jo vain tolokku peli, vaikka ikä painaakin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Mersut oli todella ajettavia tuohon aikaan :-\
Nimim, todella paljon ajellut tuollaisella alustalla ,linja-autona :D
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.10.2017 kello on 16:44 ---Hienohan tuo, mutta taitaa miseva vain koittaa hinnoitella auton.
Harva tuolta auton saa halvalla, aina ne vetääsen myynnistä pois kun eivät mieleistään hintaa saa.
Eli ei ole oikea huutokauppa.
Mutta jos joku tuon 5000 € saa, niin saa rahalle vastinetta.
Alustahan on ikupeli, runko mätänee, mutta on helppo uusia pätkittäin.
Ja korihan kestää ja kestää ukilta lasten lapsille.
Oikea matkailuautojen Mersu isolla M.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta huutokaupan toimintatavoista olen kuullut muuallakin.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 5.10.2017 kello on 21:10 ---Tuosta huutokaupan toimintatavoista olen kuullut muuallakin.
--- Lainaus päättyy ---
Oisko ollut tuolla kun ambulanssin huutokaupan voitin ja muutaman päivän ehdin suunnitella sen sisustamista ja muuttoa matkailuun sopivaksi. Sitten ilmoittivat, ettei hinta noussut tarpeeksi ja korkein huuto hylätään, silloin kyllä otti pattiin ja reilusti
El Maco:
Yhden auton oon huutokaupat. Comista saanut ostettua, kyseessä oli konkurssihuutokaupp a. Kaikki muu on mennyt pieleen, vaikka huuto olisikin voittava. Eipä tule enää edes seurattua koko sivustoa.
Joskus vielä..
Turhan Höpöttäjä:
Tuommonen https://www.nettikaravaani.com/muu-merkki/nalle-sisu/1487976 oli minullakin aikoinaan. Korakka ääni hiljeni, kun laitoin siihen Cetrikin kuusi pyttyisen koneen. ...Oi niitä aikoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta