Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.03.2017 kello on 08:32 ---Nyt humoristi ala kaivella taskun pohjiasi. Kun katsastan keväällä auton, sinulla on mahdollista päästä aatelisten kerhoon. Ee muuta kun tarjouksia kehiin. Lupaan pestä auton valmiiksi, imuroinkin vielä, keskuspölyimurilla tietenkin. Eehän se kuljin aivan uusi ole, mutta eihän aatelisten autossa 27:n vuoden ikä vielä mitään merkitse. :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Uuvet patjat pitää laittaa, muuten joutuu toisenmakkaamille.
Onhan se ainoa oikea talviauto, liekö yhtä hyvää saatavissakaan. Vaan miksi häätyy poies myydä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 1.03.2017 kello on 19:12 ---Uuvet patjat pitää laittaa, muuten joutuu toisenmakkaamille.
--- Lainaus päättyy ---
Ei niissä patjoissa joka yö ole eri immeinen tuutinut.
Etkös sinä itse ole juuri nyt toisten makaamilla. Uskallitko muuten kurkistaa lakanan alta petaria. Nyt kun tuo hinuri asia on ryöstäytynyt normaalista, niin sieltä voi löytyä sitä ihtiänsä. ;D ;D
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 1.03.2017 kello on 11:40 ---Projekti löytyi netistä :)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Aika pähee ja persoonallinen alustaratkaisu :) mistä moisen löysit?
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 1.03.2017 kello on 20:01 ---Aika pähee ja persoonallinen alustaratkaisu :) mistä moisen löysit?
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
--- Lainaus päättyy ---
Nettiä selaillessa tuli vastaan, joku mobiiliaiheinen sivu. Olen eri koneella niin ei löydy sivuhistoriastakaan .
Alan:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.03.2017 kello on 19:48 ---Etkös sinä itse ole juuri nyt toisten makaamilla. Uskallitko muuten kurkistaa lakanan alta petaria. Nyt kun tuo hinuri asia on ryöstäytynyt normaalista, niin sieltä voi löytyä sitä ihtiänsä. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
On noilla joku muukin maannut, mutta ihan oikeassa kodissa olen. Ei vaikuta kovin ryöstäytyneeltä, vaikka emäntä kirjahyllyn perusteella vaikuttaakin vasemmistolaisälykö ltä ja muusikolta.
En ole vähään aikaan omalla rahalla hotelleissa asunut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta