Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
T-Cat:
Tuota ... Minä en nyt ymmärrä, tyhmähän minä olen monenkin mielestä. Mutta, jos ilmoituksessa on mainittu 198 000 km niin onko se ihmeellisen paljon kilometrejä auton moottorille, minusta ei edes tuon ikäiselle D-moottorille.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 22.12.2016 kello on 23:30 ---Tuota ... Minä en nyt ymmärrä, tyhmähän minä olen monenkin mielestä. Mutta, jos ilmoituksessa on mainittu 198 000 km niin onko se ihmeellisen paljon kilometrejä auton moottorille, minusta ei edes tuon ikäiselle D-moottorille.
--- Lainaus päättyy ---
Joo nyt on rullattu mittaria taaksepäin...
Etuvetoinenkin on. Vielä kulkee sentään satasta. :)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 22.12.2016 kello on 23:30 ---Tuota ... Minä en nyt ymmärrä, tyhmähän minä olen monenkin mielestä. Mutta, jos ilmoituksessa on mainittu 198 000 km niin onko se ihmeellisen paljon kilometrejä auton moottorille, minusta ei edes tuon ikäiselle D-moottorille.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmoitusta muutettu noiden kilometrien osalta. Vielä samalla(?) lisätty kahdet renkaat, joista toisen sarjan yksi rengas lienee nojallaan autoa vasten??
Mautoilija:
Auto on 28 vuotias ja sillä on ilmoituksen mukaan ajettu 192000 km. Siis vuodessa 6857 km.
Ja jos myyjän ilmoittama 5 vuoden ajamattomuus pitää paikkansa, vuodessa on ajettu 8347 km. Mielestäni varsin realistisia lukemia, ellei kyse ole ympärivuotuisesta reissaamisesta.
Auton ikä, kilometrit ja hinta vaikuttavat olevan kohdallaan. Kopin kunto ratkaisee ja hinta on neuvottelukysymys. Hitsaamiseen voi varautua.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 22.12.2016 kello on 23:50 ---Ilmoitusta muutettu noiden kilometrien osalta. Vielä samalla(?) lisätty kahdet renkaat, joista toisen sarjan yksi rengas lienee nojallaan autoa vasten??
--- Lainaus päättyy ---
Ok, ei tuo yksilö kyllä sinällään edes kiinnosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta