Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (334/1157) > >>

Catiska:
Kannattaa varautua kahteen reissuun. Ensimmäisellä tinkimään ja sitten tilaamaan halutunlainen oikealla varustuksella, seuraavalla reissulla nouto. Tuohon hintaan en ainakaan minä ostaisi jotain jämämallia sellaisella varustuksella mikä ei juuri tarkalleen miellytä itseäni.
Tietty jos on hyvä munkki niin kait sellainen voisi löytyä. Mutta omalla kohdalla jo talvivarustelu tekee sellaisen onnenkantamoisen aikas epätodennäköiseksi.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Alan:
Sen, mitä kattelin, niin jämämallin saa alle sataseen, mutta muistaakseni se oli Mersun alustalla, kun Bad Waldseen kaupassa viime kesänä kävin.

Vaan eipä ole hankkimisaikeita, kun elämässä on muutakin kuin matkailuauto.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.12.2016     kello on 21:26 ---Puhutteleva ja koristetyynyt.

Tuohon hintaan pitäisi olla jo Merssun alusta, ja kunnon kokoinen kone. Muuten melko hyvä, rahat mukaan ja Saksaan ostamaan uutta. Irtoaa jonkinmoinen jo.

--- Lainaus päättyy ---
Niin se vain 5000 kg liikahtaa Fiatin ja Alkon alustalla ja 2,3 koneella jossa on 180 hv.
Sattu vain silmään nuo tekniset tiedot , ainakin minulle yllätyksenä.
Kait se pela noinkin .

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  9.12.2016     kello on 17:52 ---Niin se vain 5000 kg liikahtaa Fiatin ja Alkon alustalla ja 2,3 koneella jossa on 180 hv.
Sattu vain silmään nuo tekniset tiedot , ainakin minulle yllätyksenä.
Kait se pela noinkin .

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon sitä saa ottaa repullisen reissuun kytkinlevyjä mukaan.
Ne kun on olleet jo pitkään kolme litrasen koneen ongelma.
Ranskassa ainakin muuttavat huollossa vääntökäyrää ja kas kummaa alaspäin kytkin ongelmien takia.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  9.12.2016     kello on 17:57 ---Tuohon sitä saa ottaa repullisen reissuun kytkinlevyjä mukaan.
Ne kun on olleet jo pitkään kolme litrasen koneen ongelma.
Ranskassa ainakin muuttavat huollossa vääntökäyrää ja kas kummaa alaspäin kytkin ongelmien takia.

--- Lainaus päättyy ---
Minkäslainen olisi 3L kone ja automaatti...?

Pikkaisen kiinnostais.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View