Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (315/1157) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.10.2016     kello on 11:12 ---
Mutta mulle ei oikein istunut ettei tuon kokoiset autot kulje alle 20l/ 100 km
Käyttömaksut jää tuossa savotassa pikku rahoiksi kun lähdetään reissuun

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on semmonen pieni muovi läpykkä, sen kun laittaa naftapumpun automaattiin niin ainetta virtaa tankkiin. ;)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.10.2016     kello on 15:47 ---Mulla on semmonen pieni muovi läpykkä, sen kun laittaa naftapumpun automaattiin niin ainetta virtaa tankkiin. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä !
Samalla läpyskällä meilläkin hommat hoijettu muttei menny itellä läpi vaikuin ois ollu saunat ja kaikki tarpeelliset ja tarpeettomatkin romppeet saannu matkaan.
Ja sitten toisaalta epäilemättä kuitenkin ei tiejä miltä kantilta se joulun jäläkeen taas veättää ko kulukutaati taas herrää.
Son veleho nykyvään kun ei tartte lopsan pohojalle vilikuilla ,pelekät numerot vain otteella muuttuu.
Ei ees velanmaksuun ennää rahhaa tartee niinko ennen :-\

Oulaa:
http://www.nettikaravaani.com/muu-merkki/ajokki-royal/1465180
Aijai kun olisi sopiva vehje .
Jos tuommoinen kulkisi edes 15 litralla satkun ,niin ehdottomasti juuri tällainen.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 23.10.2016     kello on 14:07 ---http://www.nettikaravaani.com/muu-merkki/ajokki-royal/1465180
Aijai kun olisi sopiva vehje .
Jos tuommoinen kulkisi edes 15 litralla satkun ,niin ehdottomasti juuri tällainen.

--- Lainaus päättyy ---
älä nyt tollaisia ehdottele. osa porukasta saa vielä sydänkohtauksen :D :D :D.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 23.10.2016     kello on 16:51 --- älä nyt tollaisia ehdottele. osa porukasta saa vielä sydänkohtauksen :D :D :D.

--- Lainaus päättyy ---
Tässähän on kaikki kohdallaan  :o
Integroitu
paripyörät
hirveet tavaratilat
iso keittiö
iso takatalli
suuri ohjauspyörä
ei tartte kuskin penkiltä syödä jos ei taho ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View