Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.10.2016 kello on 10:19 ---Hyvä vehje varmaan .
On vain linja-auto kun on yksitoista matkustajapaikkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Linja-autossa kun ei ole käyttömaksuja, niin jos kortti piisaa kannatta pitää, mutta äkkiä tuon käyttää katsastuksessa ja tekee matkailuauton siitä 8+1 paikkaa, mutta maksut vuosittain nousee.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.10.2016 kello on 10:45 ---Linja-autossa kun ei ole käyttömaksuja, niin jos kortti piisaa kannatta pitää, mutta äkkiä tuon käyttää katsastuksessa ja tekee matkailuauton siitä 8+1 paikkaa, mutta maksut vuosittain nousee.
--- Lainaus päättyy ---
Yhteen väliin olin kanssa vähän kiinnostunut tuon kokoisista autoista matkailuun .
Mutta mulle ei oikein istunut ettei tuon kokoiset autot kulje alle 20l/ 100 km
Käyttömaksut jää tuossa savotassa pikku rahoiksi kun lähdetään reissuun
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.10.2016 kello on 11:12 ---Yhteen väliin olin kanssa vähän kiinnostunut tuon kokoisista autoista matkailuun .
Mutta mulle ei oikein istunut ettei tuon kokoiset autot kulje alle 20l/ 100 km
Käyttömaksut jää tuossa savotassa pikku rahoiksi kun lähdetään reissuun
--- Lainaus päättyy ---
Aivan. Entäs jos rengas paukahtaa, matka pudjetti on sitten siinä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.10.2016 kello on 13:05 ---Aivan. Entäs jos rengas paukahtaa, matka pudjetti on sitten siinä.
--- Lainaus päättyy ---
No jaa...
Kuorma-auton rengas maksaa pinnattuna hieman yli 150€ ja uusi 250€ ylöspäin. Vanteet maksaa uutena jotain 80€ kipale. Vannetyö jotain 20€
Turhan Höpöttäjä:
Tai, Nokian NTR 45 295/80 R22.5 152/148M 600e.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta