Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (305/1157) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 12.10.2016     kello on 20:50 ---luulin että suksiboxi viritykset on mennyttä aikaa, väärässä olin http://www.nettikaravaani.com/muu-merkki/express/1449000

--- Lainaus päättyy ---

Elekkee työ pojat. Auto-Unionin mukana tuli minulle eka juppipoksi vajaa vuosi sitten. En vielä kylläkään ole opetellut juppien käytöstapoja. Mitä ne nyt olivatkaan...  ;)

Alan:
Onko se suksiboksilla korotettu, se Auto Union, verotussyistä?

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.10.2016     kello on 21:14 ---13 vuotta sitten oli mennyt aika mun mielestä.

--- Lainaus päättyy ---
niin se on. tässä tapauksessa sillä on tavoiteltu retkeilyauto statusta mikä on ilmeisesti onnistunut.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.10.2016     kello on 21:20 ---Onko se suksiboksilla korotettu, se Auto Union, verotussyistä?

--- Lainaus päättyy ---

En tiijä mitä tarkoitat. Mutta pikakiinitteillä tarttuu ja lukittuu telineisiin. Aukeaa kumpaankin suuntaan. Minä kun en näistä tiijä.  :D

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.10.2016     kello on 21:25 ---En tiijä mitä tarkoitat. Mutta pikakiinitteillä tarttuu ja lukittuu telineisiin. Aukeaa kumpaankin suuntaan. Minä kun en näistä tiijä.  :D

--- Lainaus päättyy ---
sinulla meni nyt suksiboxit vähän sekasin. yleensä ne on irrotettavissa mutta veronkierto boxit on kiinteitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View