Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 5.10.2016 kello on 08:13 ---Mielestäni asia ei ole aivan noinkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten todettua, orgissa on jo aikaa sitten linjattu, että ylläpito ja valvojat osallistuvat halutessaan keskusteluihin. Mielipiteitä toki voi olla, ei siinä mitään.
Catiska:
Juu, olen huomannut että valvojalle on aikaa sitten annettu lupa provosoida valvojan kyltti kaulassa. Siksipä olen osallistunut keskusteluihin viime kuukausina huomattavasti vähemmän.
Eikä siinä mitään, en omista palstaa joten olen täällä vain vieraana. Jos vierasta ei talon tavat miellytä niin vieras pysyy poissa.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Alan:
Jos mielestäsi provosointia on se, että olin eri mieltä kanssasi jyrkin sanoin arvostelemastasi alkoviauton tilankäytöstä, niin totean kynnyksen provosointiin olevan kovin matala. Muuta ei muistiini sovi ja kovin omituiselta kuulostaa. :o
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.09.2016 kello on 20:11 ---No niin, nyt on minulle auto. http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/globetrotter-a-9000/1466288 Valitettavasti siinä on yksi ylitsepääsemätön vika. :( Kyllähän se muutamaan vuoteen korjaantuu. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on parempi sisustus ratkaisu. Jo vain passais. Ois siinä istuinryhmässä hyvä kalijjoo särpää. Thumb
Alan:
Onko takapeti kylppärissä, vai onko takapetille oma sisäänkäynti?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta