Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (276/1157) > >>

palokurki:
Kohta tulee paljon vaihtokulkineita, niin isoja kuin pieniä. Kuhan ensin tekevät messuravintolassa kaljapäissään päätöksiä. :)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.09.2016     kello on 10:21 ---Etuveto + teli = ei talvikäyttöön. Muuten kaikki kohallaan.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Jonsei ihan aamulla ensimmäisenä lähe ajeleen niin kyllä puolille päiville ovat meillä päin tiet aurattu jo.
Vaikka eipä mulla taida talviajoa kulkimella tulla ens talvenakaan ,tuleeko yhtään

Niin ja tuon mallin Flairissa on mielestäni yksi isoimmista takatalleista jota minä vielä modifioisin lisää .
Ai niin pitää tarkastaa Lotto :-\

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.09.2016     kello on 23:49 ---Jonsei ihan aamulla ensimmäisenä lähe ajeleen niin kyllä puolille päiville ovat meillä päin tiet aurattu jo.
Vaikka eipä mulla taida talviajoa kulkimella tulla ens talvenakaan ,tuleeko yhtään

Niin ja tuon mallin Flairissa on mielestäni yksi isoimmista takatalleista jota minä vielä modifioisin lisää .
Ai niin pitää tarkastaa Lotto :-\

--- Lainaus päättyy ---

Ei vieläkään ole teliauton omistajat tulleet kertomaan teliauton talviominaisuuksist a. Uskoisin että tiellä se menee kuin juna, oli kesä tai talvi.

Jos takana on sängyt pitkittäin, on yleensä takatallikin iso. Ulkomaan matkoilla voisi siellä pitää vaikka viinin maistajaiset, ettei tuo huonoja viinejä ohi verotuksen kotomaahan.  ;D

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.09.2016     kello on 10:21 ---Etuveto + teli = ei talvikäyttöön. Muuten kaikki kohallaan.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Itse en ole edes talvirenkaita asuntoautoon vaihtanut enkä vaihda tänäkään talvena. Käsittääkaeni en ole mitenkään erityinen poikkeus kun talvisäilytyspaikko ja kuitenkin markkinoidaan ihan reilusti. Toki osan potentiaalisista asiakkaidta tuo voi karsia. Mutta toki se ei pelkästään selitä tuota miksi ei ole mennyt jos on muutoin hyvin hinnoiteltu. Toki onhan tuo parikymmentä kiloakin sen verran rahaa että ostajakunta on jossain määrin rajattu. Ja jos käyttötarkoitus on rajattu kesään niin tällä hetkellä lienee enemmänkin ostajan markkinat.

Mautoilija:

--- Lainaus päättyy ---
Tämä kaipaa perusteluja. Ei teliakseli lisää eikä vähennä etupään painoa tai vetokykyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View