Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (27/1157) > >>

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 14.02.2015     kello on 20:06 ---Edullinen? http://www.nettikaravaani.com/burstner/aviano-i-684/1426479

--- Lainaus päättyy ---

Aikas paljon mittarissa. Etuveto ja trumatic-lämmitys.
Siinä miinukset, muuten näyttää siistiltä peliltä ja onhan se integroitu.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 29.01.2015     kello on 16:26 ---Olen pitänyt tuntikausien nettikaravaanin kahlausta kuitenkin osana harrastusta ja hyvänä ajatusmaailman laajentamisena. OHO. Viimeisestä voisi päätellä, että pössyttelen.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

En minäkään pössyttele, kun laajennan ajatusmaailmaa. Teen se vaan matkustelemalla.

Vaan kyllä silti säännöllisesti selailen, en nettikaravaania vaan mobile.de :tä. Kun rumatikki ei ole este, ja ehkä joskus kampe vaihtuu. Mahdollisesti sellaiseen, joka ensiesitellään nyt.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.02.2015     kello on 22:54 ---
Vaan kyllä silti säännöllisesti selailen, en nettikaravaania vaan mobile.de :tä. Kun rumatikki ei ole este, ja ehkä joskus kampe vaihtuu. Mahdollisesti sellaiseen, joka ensiesitellään nyt.

--- Lainaus päättyy ---
Meinaatko tosissaan  jos muutaman vuoden päästä vaihdat,niin muka muistat mitä nyt ensiesitellään,wpäilen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 14.02.2015     kello on 23:36 ---Meinaatko tosissaan  jos muutaman vuoden päästä vaihdat,niin muka muistat mitä nyt ensiesitellään,wpäilen.

--- Lainaus päättyy ---

Uskoisin. Tykkään seurata kehitystä. Itseasiassa olen siitä huolimatta ostanut aika konservatiivisia kulkineita, tähän asti.

Se Bürstnerin retkuilu- ja matkailuauton sekoitus oli hyvä esimerkki. Toinen viime vuosikymmenellä ensimmäisen polven Hymer Exsis, jota olin jo ostamassa, mutta rakennuspuuhat esti.

Jos jostain innostun, niin varmaan muistan muutaman vuoden.

Arska:
Eiku mulla kaikki unohtuu niin nopeesti,en muistaisi mitä viime vuoden malleihin kuuluisi. Me ostetaan auto as.osan viihtyisyydellä, käytännöllisyydellä ja etenkin isot ikkunat pitää olla että valoa tulvii oikeen urakalla autoon.,ei moottorin ominaisuuksilla,eihän me yötä konehuoneessa olla.

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View