Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Aaron:
Sopivasti kun alettiin juttelemaan tuosta Touring carsin Hymeristä, niin eilen Hymer centeri sai kaupaksi justiin samanlaisen auton, oli toki heillä 6t€ enemmän hintaa. Onneksi tuo toinen on minulle varattu, niin ei ole pelkoa sen menettämisestä. Nyt oli kyllä tullut Touringille toinenkin pikkusen enempi ajettu, siitä sitten seuraava ostaja kaupoille.😄
Tunnustaako joku palstalla ostaneensa hymer Centerin auton.😊
palokurki:
Se kaverini auto, mistä kerroin on nimenomaan TC-auto. Mies on vaan luonteeltaan sellainen, että omaa ei voi kritisoida.
Ihmettelen moista luonnetta, koska jos joku on ostamassa samanlaista autoa kuin minulla ei minulle tuota ongelmaa kertoa vioista ja puutteista.
Jgahpir:
Minulla on Hymer Center /Touring Carin kanssa aika iso riita meneillään, että ihan Strömsöö ei ole tämäkään firma. Asia on kesken, mutta kerron tarinan kun se on loppuun käsitelty.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aaron - 31.08.2016 kello on 08:27 ---Onneksi tuo toinen on minulle varattu, niin ei ole pelkoa sen menettämisestä.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä miten toimivat todellisuudessa mutta busineksen kannalta tuo on kyllä tyhmää toimintaa jos oikeasti pitävät varattuna paitsi jos ovat käsirahan saaneet. Jos joku tulee rahojen kanssa ja kysyy niin aika paljon pitää riskiä ottaa jos aikoo sanoa että joku on tästä ollut kiinnostunut ja tehnyt varauksen. Se mitä olen seurannut Best Caravanin valikoiman kiertoa niin kyllä siellä melko pitkään jotkut autot ostajaa odottaa. Jos antaa potentiaalisen ostajan mennä varauksen takia ja sitten kauppoja ei synnykkään niin varmasti ottaa pannuun.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 1.09.2016 kello on 00:35 ---Minulla on Hymer Center /Touring Carin kanssa aika iso riita meneillään, että ihan Strömsöö ei ole tämäkään firma. Asia on kesken, mutta kerron tarinan kun se on loppuun käsitelty.
--- Lainaus päättyy ---
Korjaus firman nimeen: Hymer Centerillä on rinnakkaisyhtiö Touring Camp Oy, jonka kanssa olen tehnyt kaupat.
Touring Cars ei liity minun asiaani mitenkään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta