Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 30.08.2016 kello on 16:53 ---http://www.nettikaravaani.com/flair/6700/1458060
Käy nyt Höpö hakemassa tuo pois kuleksimasta.
--- Lainaus päättyy ---
Jos hyvän ison auton tarvitsee, niin teliautoja etuvedolla löytyy jokaiselle, ja muutama jää ylikin. Mutta teli ja talvikäyttö. ::) Pikitie ja kesäkeli autona varmaan hyvä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 30.08.2016 kello on 16:40 ---- markisin alla istuessa jos harmaavesisäiliön hana on auki, valuttaa vedet "terassille". Eli säiliö "väärällä" puolella
- Televisio ei näy kuin suurten kaupunkien liepeillä. Korjaantunee laittmalla Ufo säädettävään tankoon.
--- Lainaus päättyy ---
Miten hana voi olla väärällä puolen? Ei kai niitä vesiä pidä kintuilleen valuttaa? :o
Ja jos ufo ei toimi, niin se on rikki....
K.E.V:
Kai sitä kuuluu kiinni pitää? Tai sitten olla säiliö alla. Kaikki edestään löytää mitä taakseen jättää......
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.08.2016 kello on 19:04 ---Kai sitä kuuluu kiinni pitää? Tai sitten olla säiliö alla. Kaikki edestään löytää mitä taakseen jättää......
--- Lainaus päättyy ---
Ei mulla puskassa ollessa ole hana koskaan kiinni. Tai olisi tietysti, jos putki valuttaisi pesuvedet rapun juureen. Mulla se säiliö on kulkineen toisella puolella, silloin saa rauhassa vedet valua maahan.
SFC-alueilla majoittuessa hana on oltava sääntöjen mukaan kiinni. Silloin on aivan sama, missä se säiliö sijaitsee.
K.E.V:
Minulla jokapaikassa kiinni. Kun tyhjennän on auki.
Nöff nöff, röhh röhh.....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta